Aletaan alusta : luku- ja kirjoitustaidottomat aikuiset uutta kieltä oppimassa
Alternative title
Luku- ja kirjoitustaidottomat aikuiset uutta kieltä oppimassaPublisher
University of JyväskyläISBN
978-951-39-5997-5ISSN Search the Publication Forum
1459-4331Contains publications
- b>Article I: Tammelin-Laine, T. (hyväksytty, julkaistaan alkuvuodesta 2015). No verbs, no syntax. Teoksessa LESLLA 2013 Conference Proceedings.
- Article II: Tammelin-Laine, T. 2014. ”Tämä hyvä?” Kurkistus luku- ja kirjoitustaidottomien suomenoppijoiden esittämiin kysymyksiin. Puhe ja kieli 2, 81–99. Katso
- Article III: Tammelin-Laine, T. & Martin, M. 2014. Simultaneous development of receptive skills in an orthographically transparent second language. Writing Systems Research . DOI: 10.1080/17586801.2014.943148. 19 s. Malli: DOI: 10.1080/17586801.2014.943148
- Article IV: Tammelin-Laine, T. 2014. Orastavan kirjoitustaidon kehitys, arviointi ja arvioinnin haasteet. Teoksessa M. Mutta, P. Lintunen, I. Ivaska & P. Peltonen (toim.) Tulevaisuuden kielenkäyttäjä. Language users of tomorrow. AFinLAn vuosikirja 2014. Suomen soveltavan kielitieteen yhdistyksen julkaisuja n:o 72.Jyväskylä: 49–69.
Keywords
aikuisoppijat kehittyminen Finnish as a second language second language learning oral skills written skills non-literacy adult education lukutaito kirjoitustaito lukutaidottomuus lukeminen kirjoittaminen kielitaito suullinen kielitaito toinen kieli suomi toisena kielenä suomen kieli oppiminen kielen oppiminen elinikäinen oppiminen oppimiskäsitykset oppimisympäristö oppilaitokset kehitys aikuiset maahanmuuttajat vuorovaikutus sosiaalinen vuorovaikutus
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [2728]