Do our early readings matter for the way we write and teach?
André, A. (2015). Do our early readings matter for the way we write and teach?. Scriptum : Creative Writing Research Journal.2(1), 46-70. http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202207053800
Julkaistu sarjassa
Scriptum : Creative Writing Research JournalTekijät
Päivämäärä
2015Tekijänoikeudet
© Author, 2015
Keynote talk to Creative Writing: Pedagogy and Well-Being conference, Jyväskylä, 22.10.2014
Julkaisija
Department of Music, Art and Culture StudiesISSN Hae Julkaisufoorumista
2342-6039Asiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202207053800Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Oivalluksia luku- ja kirjoitustaitojen kehittämiseen muuttuvissa lukuympäristöissä
Kuosmanen, Merja; Lehtinen, Auli; Luokomaa, Sanna; Mäkinen, Elina; Siiskonen, Tiina; Eskelä-Haapanen, Sirpa; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Niilo Mäki Instituutti, 2023)Oman osaamisen vahvistaminen ja hyvien käytänteiden ja kokemusten jakaminen vertaisten kanssa antaa parhaimmillaan uutta intoa ja edistää työhyvinvointia. LUKILOKI-koulutus toi vuosina 2018–2022 yhteen suuren joukon ... -
Luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä lukemaan opettamisesta
Brandt, Jonna; Heikkinen, Eeva (2015)Ensimmäisten kouluvuosien tärkeimpiä tavoitteita on peruslukutaidon ja kirjoitustaidon oppiminen. Ilman näiden taitojen hallintaa yhteiskunnassa toimiminen on haasteellista. Tutkimuksemme tarkoituksena on saada tietoa ... -
Yläkoululaisten oppilaiden näkemyksiä ja kokemuksia lukemis- ja kirjoittamisvaikeuksista
Salokangas, Mari (2012)Työssäni tutkin yläkoululaisten oppilaiden näkemyksiä ja kokemuksia lukemis- ja kirjoittamisvaikeuksista. Tutkimukseni tarkoituksena oli antaa puheenvuoro oppilaille, sillä aiemmat tutkimukset ovat hyvin vähän huomioineet ... -
In search of finalizing and validating digital learning tools supporting all in acquiring full literacy
Lyytinen, Heikki; Louleli, Natalia (Frontiers Media SA, 2023)Unlike many believe, accurate and fluent basic reading skill (ie. to decode text) is not enough for learning knowledge via reading. More than 10 years ago a digital learning game supporting the first step towards full ... -
Maailma muuttuu - mitä tekee koulu? : äidinkielen ja vieraiden kielten tekstikäytänteet koulussa ja vapaa-ajalla
Luukka, Minna-Riitta; Pöyhönen, Sari; Huhta, Ari; Taalas, Peppi; Tarnanen, Mirja; Keränen, Anna (Jyväskylän yliopisto, soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2008)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.