Hulluuden kurjistuvat markkinat
Sihto, T. (2022). Hulluuden kurjistuvat markkinat. Janus: sosiaalipolitiikan ja sosiaalityön tutkimuksen aikakauslehti, 30(1), 97-99. https://doi.org/10.30668/janus.109196
Julkaistu sarjassa
Janus: sosiaalipolitiikan ja sosiaalityön tutkimuksen aikakauslehtiTekijät
Päivämäärä
2022Oppiaine
Ikääntymisen ja hoivan tutkimuksen huippuyksikköYhteiskuntapolitiikkaHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöCentre of Excellence in Research on Ageing and CareSocial and Public PolicySchool of WellbeingTekijänoikeudet
© 2022 Janus Sosiaalipolitiikan ja sosiaalityön tutkimuksen aikakauslehti
Julkaisija
Sosiaalipoliittinen yhdistysISSN Hae Julkaisufoorumista
1235-7812Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/105174710
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Universalismin ja markkinamallin välissä : varhaiskasvatuksen palvelusetelin käyttöönoton vaikutuksia varhaiskasvatusjärjestelmälle
Ruutiainen, Ville; Räsänen, Tapio (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, 2024)In Finland, responsibility for the provision of early childhood education and care services (ECEC) lies with municipalities. However, municipal authorities can decide to produce these services themselves or purchase them ... -
Asiakastiedon hankkimisen ja hyödyntämisen haasteet it-palvelutuotannossa
Okker, Timo (2016)Asiakastieto on palveluorganisaatiolle tärkeä resurssi, jota hyödynnetään useis-sa liiketoimintaan liittyvissä toiminnoissa ja prosesseissa. Asiakastiedon avulla palveluita tuottavat organisaatiot pystyvät tehostamaan omaa ... -
Mercury beats Minerva? : essays on the accelerating impact of market logic permeating higher education
Juusola, Katariina (University of Jyväskylä, 2015) -
Asiakas palvelun asiantuntijana – Ajankohtaisia tutkimuksia asiakkaan roolista palveluiden tuotannossa (Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work)
Danaj, Sonila; Mustosmäki, Armi (Työelämän tutkimusyhdistys ry., 2014)Kirja-arvostelu: Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work. Basingstoke/New York: Palgrave Macmillan. 257s. -
Mitä mielenterveysongelmat ovat ja mikä mielenterveyshoidossa auttaa? : kokemuksia Länsi-Pohjan psykiatrian kyselytutkimuksen pilotoinnista
Bergström, Tomi; Vahtola, Päivi; Biro, Marika; Haaraniemi, Timo; Hietasaari, Teija; Jussila, Kristiina; Karttunen, Marianne; Keränen, Aino-Elina; Kurtti, Mia; Köngäs-Saviaro, Päivi; Löhönen, Elina, Marttinen, Mia; Mäkiollitervo, Hannele; Nikanne, Patrik; Onkalo, Susanna; Pitkänen, Heljä; Puotiniemi, Tiina; Raudaskoski, Katja; Teppola, Roosa; Tarkka, Minna; Taskila, Jyri J.; Vakkuri, Ritva; Valtanen, Kari; Yrjänheikki, Vilhelmiina; Petäjäniemi, Jouni (Sosiaalilääketieteen yhdistys ry, 2022)Psykiatriassa on alettu korostaa sellaisten osallistavien tutkimus- ja hoitostrategioiden merkitystä, joilla pyritään huomioimaan mielenterveyspalveluita käyttävien ja heidän läheistensä yksilöllinen avuntarve. Eräs esimerkki ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.