dc.contributor.author | Valto, Piia | |
dc.contributor.author | Lahtinen, Tanja | |
dc.date.accessioned | 2021-12-22T12:20:44Z | |
dc.date.available | 2021-12-22T12:20:44Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Valto, P., & Lahtinen, T. (2021). Opiskelijoiden kokemuksia kemian opiskelusta koronakevään aikana. <i>Yliopistopedagogiikka</i>, <i>28</i>(2). <a href="https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2021/12/20/opiskelijoiden-kokemuksia-kemian-opiskelusta-koronakevaan-aikana/" target="_blank">https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2021/12/20/opiskelijoiden-kokemuksia-kemian-opiskelusta-koronakevaan-aikana/</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_103488750 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79151 | |
dc.description.abstract | Koronapandemia sulki korkeakoulut keväällä 2020 hyvin nopealla aikataululla. Jyväskylän yliopiston kemian laitoksella siirryttiin etäopiskelujaksolle ja tehtiin nopea digiloikka etäopiskelun mahdollistamiseksi. Opiskelijoiden kokemuksia kevään 2020 etäopiskelujaksosta kartoitettiin kolmen eri kyselyn avulla. Kyselyiden tulosten perusteella kemian etäopetusta pyrittiin kehittämään nopealla aikataululla paremmin opiskelijoiden tarpeita vastaavaksi. Vastausten perusteella kemian opiskelijat pitivät kemian laitoksen etäopiskelun toteutustapaa pääosin onnistuneena. Etäopiskelujakson aikana haasteeksi nousivat opiskelijoiden omien opiskelutaitojen kehittäminen, kurssien sopivien työmäärien asettaminen ja yhteydenpidon aktivointi sekä opiskelijoiden että opetushenkilökunnan näkökulmasta. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum | |
dc.relation.ispartofseries | Yliopistopedagogiikka | |
dc.relation.uri | https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2021/12/20/opiskelijoiden-kokemuksia-kemian-opiskelusta-koronakevaan-aikana/ | |
dc.rights | CC BY 4.0 | |
dc.title | Opiskelijoiden kokemuksia kemian opiskelusta koronakevään aikana | |
dc.type | article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202112226133 | |
dc.contributor.laitos | Kemian laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Chemistry | en |
dc.contributor.oppiaine | Kemian opetus | fi |
dc.contributor.oppiaine | Orgaaninen kemia | fi |
dc.contributor.oppiaine | Kemia | fi |
dc.contributor.oppiaine | Chemistry Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Organic Chemistry | en |
dc.contributor.oppiaine | Chemistry | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_0640 | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.issn | 2242-8070 | |
dc.relation.numberinseries | 2 | |
dc.relation.volume | 28 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittajat, 2021 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | pandemiat | |
dc.subject.yso | epidemiat | |
dc.subject.yso | opetus | |
dc.subject.yso | kemia | |
dc.subject.yso | COVID-19 | |
dc.subject.yso | opetusmenetelmät | |
dc.subject.yso | kokemukset | |
dc.subject.yso | etäopiskelu | |
dc.subject.yso | oppimisympäristö | |
dc.subject.yso | opiskelijat | |
dc.subject.yso | etäopetus | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p10121 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p12979 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p1801 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p38829 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p988 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p1267 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p4835 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p16486 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p542 | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.type.okm | B1 | |