Review of the 10 Most Challengings Aspects of Making Hybrid Education Efficient and Enjoyable for Learners
Leoste, J., Väät, S., Lazar, C., Fenyvesi, K., & Mäkelä, T. (2022). Review of the 10 Most Challengings Aspects of Making Hybrid Education Efficient and Enjoyable for Learners. In L. Jõgi, J. Leoste, S. Väät, M. Tuul, & C. Lazar (Eds.), A Flexible Framework for Hybrid Lower-Secondary Education : A Vision Book (pp. 6-15). Tallinna ülikool. https://free-ed.eu/framework/
Päivämäärä
2022Oppiaine
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingTekijänoikeudet
© Authors, 2022
Our goal was to describe the 10 most challenging aspects that need to be considered when making hybrid education efficient and enjoyable for children. In this context, by hybrid education we refer to both emergency online education that took place in the COVID-19 outbreak in spring 2020 and to various forms of providing education combining online and onsite environments during the pandemic years.
Julkaisija
Tallinna ülikoolEmojulkaisun ISBN
978-9949-29-602-6Kuuluu julkaisuun
A Flexible Framework for Hybrid Lower-Secondary Education : A Vision BookAsiasanat
Alkuperäislähde
https://free-ed.eu/framework/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/104368134
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Rahoittaja(t)
Euroopan komissioRahoitusohjelmat(t)
Strategiset kumppanuushankkeet, E+
The content of the publication reflects only the author’s view. The funder is not responsible for any use that may be made of the information it contains.
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Creative Engagement in Online and Hybrid Teacher's Professional Development Programs
Fenyvesi, Kristof; Nurhasanah, Farida (Tallinna ülikool, 2022)This chapter briefly introduces a few critical aspects of online and hybrid Teachers’ Professional Development (TPD) program design, based on our experiences concerning the facilitation of hybrid TPD programs for Southeast ... -
Schools Went Online Over One Weekend : Opportunities and Challenges for Online Education Related to the COVID-19 Crisis
Mäkelä, Tiina; Mehtälä, Saana; Clements, Kati; Seppä, Jenna (Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), 2020)This study aims to further the understanding of the opportunities and challenges for online education from the perspective of the coronavirus disease (COVID-19) outbreak. The situation was unique in many ways, as the ... -
Alkuorientaatio koronan keskellä : alkukeitoksen avulla kemian opintoihin kiinni
Valto, Piia (Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum, 2021)Korkeakouluopintojen merkityksellinen aloitus antaa suuntaa niiden yleiselle sujuvuudelle. Yliopistojen alkuorientaatioviikoilla tai -kursseilla on täten suuri merkitys opintoihin integroitumiselle ja myös niiden jatkuvuudelle. ... -
Development Speeded up by Necessity : The Future of Higher Education and Academic Work Online
Berbyuk Lindström, Nataliya; Sofkova Hashemi, Sylvana; Háhn, Judit; Palviainen, Åsa; Asatiani, Aleksandre; Kedra, Joanna (Association for Information Systems, 2021)The COVID-19 pandemic had a dramatic impact on our lives and living. In higher education, it led to a swift shift from on-campus to online education resulting in practices of emergency remote teaching through virtual ... -
Teaching and learning methods during and after the Covid-19 pandemic in higher education language teaching : students’ views
Hyvätti, Noora (2023)Vuoden 2020 keväällä yliopistot ympäri Suomea ja maailmaa siirtyivät laajasti etäopetukseen Covid-19 pandemian aiheuttaman uhan vuoksi. Etäopetuksen myötä myös opettamisen ja oppimisen menetelmiä ja työkaluja tuli tarkastella ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.