Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Verkkokaupan käyttäjäkokemukseen vaikuttavat tekijät
Hannuksela, Emma-Stiina (2019)Kilpailu verkkokauppojen välillä kiristyy verkkokaupankäynnin kasvaessa. Käyttäjäkokemus on yksi verkkokaupan menestymiseen vaikuttavista tekijöistä ja sen nähdään vaikuttavan asiakkaan ostokäyttäytymiseen. Käyttäjäkokemuksen ... -
User experience of an e-commerce website : a case study
Ritonummi, Saima; Niininen, Outi (Routledge, 2022)User Experience (UX) is extremely important for e-commerce websites and their commercial success. The goal of an e-commerce website is to generate sales and increase customer satisfaction, which is why helping users reach ... -
Käyttäjäkokemuksen vaikutus verkkokaupan kilpailuetuun
Räsänen, Iiro (2018)Verkkokaupankäynnin määrä kasvaa jatkuvasti ja kilpailu verkkokauppojen välillä kiristyy entisestään. Kilpailijoista erottautuminen kasvavilla markkinoilla on kuitenkin vaikeaa, sillä verkkokauppojen on kohtalaisen helppoa ... -
Asiakastyytyväisyys ja muutosvastarinta verkkokaupan uudistamisen aloittamisessa : tapaustutkimus
Melto, Roosa (2021)Asiakastyytyväisyys on mitta asiakkaiden tyytyväisyydestä yrityksen palveluihin ja tuoteisiin. Asiakastyytyväisyys on mittarina erittäin hyödyllinen niin markkinoinnin kuin liiketoiminnan kannalta. Asiakastyytyväisyyttä ... -
Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta
Kauppinen, Miia (2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia palvelun personointia osana sähköistä palvelukokemusta verkkokauppaympäristössä. Tutkimuksessa tutkittiin myös sähköisen palvelun laadun vaikutusta asiakkaan tyytyväisyyteen ...