TARU : lukemisen iloa yhteisön ja taiteen kautta
Aerila, J.-A., & Kauppinen, M. (2020). TARU : lukemisen iloa yhteisön ja taiteen kautta. In M. Neitola, J.-A. Aerila, & M. Kauppinen (Eds.), Rinnalla : taide, kerronta ja sosiaalisemotionaalinen oppiminen varhaiskasvatuksessa (pp. 155-172). Turun yliopisto; Rinnalla-hanke; Opetushallitus. https://sites.utu.fi/rinnalla/wp-content/uploads/sites/56/2021/01/rinnalla_e-kirja.pdf
Date
2020Copyright
© Turun yliopisto; Rinnalla-hanke; Opetushallitus, 2020
Publisher
Turun yliopisto; Rinnalla-hanke; OpetushallitusParent publication ISBN
978-951-29-8286-8Is part of publication
Rinnalla : taide, kerronta ja sosiaalisemotionaalinen oppiminen varhaiskasvatuksessaKeywords
Original source
https://sites.utu.fi/rinnalla/wp-content/uploads/sites/56/2021/01/rinnalla_e-kirja.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47784279
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Taide ja kerronta varhaiskasvatuksessa
Aerila, Juli-Anna; Kauppinen, Merja (Turun yliopisto; Rinnalla-hanke; Opetushallitus, 2020) -
TARU®-opas : lukutaidon kehittämiseen ja kirjallisuuskasvatukseen
Aerila, Juli-Anna; Kauppinen, Merja (Kehittämiskeskus Opinkirjo, 2024) -
Kielitietoinen kirjallisuuskasvatus
Kauppinen, Merja; Aerila, Juli-Anna (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2020)Esittelemme artikkelissamme fiktiivisten tekstien mahdollisuuksia kielitietoisessa kirjallisuuskasvatuksessa. Kokeilumme pohjautuvat IKI-TARU-hankkeeseen, jonka tavoitteena on kehittää kirjallisuuslähtöistä kielenopetusta ... -
Potrettikuvista minatyyripuutarhoihin ja lukuvirtoihin : kirjallisuusperustaista kielikasvatusta taidemenetelmin (LivArt)
Kauppinen, Merja; Aerila, Juli-Anna (Finra ry, 2020) -
Varhaiskasvatuksen opettajien kokemuksia kirjallisuuskasvatuksen toteuttamisesta 0-6-vuotiaiden päiväkotiryhmissä
Nenonen, Julia; Lokka, Venla (2021)Tämän tutkimuksen päätavoitteena oli selvittää varhaiskasvatuksen opettajien kokemuksia liittyen kirjallisuuskasvatuksen toteuttamiseen, merkityksiin ja haasteisiin varhaiskasvatuksessa. Tutkimuksen tarkoituksena oli antaa ...