Varhaiskasvatuksen asiakkaan sähköinen vaikuttaminen ja osallistuminen
Tutkimuksessa selvitetään Jyväskylän kaupungin varhaiskasvatuksen palveluhallinnon ja sen asiakkaan sähköisen osallisuuden välineitä ja niiden kehittämistä. Osallisuutta tarkastellaan asiakkaan vaikuttamisen ja aloitemahdollisuuksien lisäämisen näkökulmasta. Tutkimus toteutettiin laadullisena tutkimuksena.
Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Pro gradu -tutkielmat [29740]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kuka minusta puhuu? : asiakkaan osallistuminen ja asema kuntoutussuunnittelussa
Perttinä, Pirkko (2001) -
Asiakkaan monet osallistumisen muodot sosiaalityössä : kirjallisuuskatsaus sosiaalityön tutkimukseen
Nieminen, Susanna (2019)Osallisuus on keskeinen arvo suomalaisessa yhteiskunnassa. Osallisuus nähdään keinoksi torjua köyhyyttä, ehkäistä syrjäytymistä ja vähentää eriarvoisuutta. Perustuslaki ja kuntalaki velvoittavat julkista valtaa edistämään ... -
Kokemusasiantuntijat terveydenhuollon kehittäjinä : yhteiskehittäminen kokemusasiantuntijoiden päiväkirjoissa
Savolainen, Henna (2020)Viime vuosikymmenten aikana terveydenhuollon kehittämisstrategiat ovat enenevästi painottaneet asiakkaiden näkökulmaa palvelujen kehittämisessä. Kokemusasiantuntijat ovat erityisen koulutuksen saaneita sosiaali- ja ... -
"Lähtökohta on se, että kaikki osallistuu kaikkeen ja me aikuiset mahdollistetaan se osallistuminen" : varhaiskasvatuksen opettajien kokemuksia erityistä tukea saavien lasten osallistumisen toteutumisesta
Markkinen, Karoliina; Kuusela, Millariina (2022)Kandidaatintutkielmamme tarkoituksena oli selvittää varhaiskasvatuksen opettajien kokemuksia erityistä tukea saavien lasten osallistumisen toteutumisesta ja tukemisesta. Halusimme selvittää, millaiset asiat mahdollistavat ... -
Fysioterapeuttien käsitykset asiakaslähtöisyydestä aikuisen asiakkaan fysioterapiakontekstissa : järjestelmällinen kirjallisuuskatsaus ja metasynteesi
Utecht, Mikko (2022)Asiakaslähtöisyys-termille ei ole olemassa yhtä yleistä määritelmää terveyspalveluissa, joka soveltuisi kaikkiin palvelutilanteisiin. Asiakaslähtöisyys voidaan tämän vuoksi ymmärtää eri tavoin eri yhteyksissä. Samanaikaisesti ...