Show simple item record

dc.contributor.authorJääskelä, Päivikki
dc.date.accessioned2020-10-05T09:02:41Z
dc.date.available2020-10-05T09:02:41Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationJääskelä, P. (2009). Oppimisen laatu ja opiskelun joustavuus: ohjauksellisen pedagogiikan ydin. <i>Aikuiskasvatus</i>, <i>29</i>(3), 223-228. <a href="https://doi.org/10.33336/aik.94199" target="_blank">https://doi.org/10.33336/aik.94199</a>
dc.identifier.otherCONVID_19267459
dc.identifier.otherTUTKAID_38568
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72008
dc.description.abstractBlended learning Jyväskylän yliopiston avoimessa yliopistossa kuvataan blended learningin ajatusta käsitteellä ohjauksellinen pedagogiikka. Se edustaa pedagogisia ratkaisuja, jotka tukevat opiskelijan aktiivista ja yksilöllistä oppimista sekä tarjoavat joustavia opiskelumahdollisuuksia. Toisaalta sillä ymmärretään opettajan pedagogista taitoa organisoida opetus siten, että opiskelijan oppimispolku olisi eheä, mielekäs ja tuottaisi hyviä oppimistuloksia.fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.relation.ispartofseriesAikuiskasvatus
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherblended learning
dc.titleOppimisen laatu ja opiskelun joustavuus: ohjauksellisen pedagogiikan ydin
dc.typearticle
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202010026056
dc.contributor.laitosOpettajankoulutuslaitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Teacher Educationen
dc.contributor.oppiaineOhjausalafi
dc.contributor.oppiaineOhjausalaen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.date.updated2020-10-02T12:15:09Z
dc.description.reviewstatuspeerReviewed
dc.format.pagerange223-228
dc.relation.issn0358-6197
dc.relation.numberinseries3
dc.relation.volume29
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kirjoittaja, 2009
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysoyliopistopedagogiikka
dc.subject.ysoavoin yliopisto
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p14149
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10855
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
dc.relation.doi10.33336/aik.94199


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright