Onko metodilla väliä? Kokemuksia organisaation kehittämisen arvioinnista
Ikonen-Varila, M., Myyry, L., Salojärvi, S., & Tynjälä, P. (2009). Onko metodilla väliä? Kokemuksia organisaation kehittämisen arvioinnista. Aikuiskasvatus, 29(1), 24-42. https://doi.org/10.33336/aik.94167
Julkaistu sarjassa
AikuiskasvatusPäivämäärä
2009Tekijänoikeudet
© Kirjoittajat, 2009
Artikkelissaan kirjoittajat tarkastelevat organisaation kehittämiseen liittyvää tutkimusta tutkimusmetodisesta näkökulmasta. He päätyvät esittämään esittelemänsä empiirisen tutkimuksen pohjalta, että hedelmällisin ratkaisu organisaation kehittämisen tutkimukseen voisi monesti olla yhdistelmämetodinen lähestymistapa, jossa tehdään sekä kvantitatiivisia että kvalitatiivisia analyysejä ja tarkastellaan niitä toisiinsa suhteuttaen. – Artikkelissa tarkastellaan työministeriön alaisen TYKES-ohjelman Osaamisen johtamisen oppimisverkosto-hankkeen TOIVO:n (työelämän osaamisen ja ihmisten oppimisverkosto) vaikutuksia kolmessa hankkeeseen osallistuneessa työorganisaatiossa.
ISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-6197Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/18775296
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Bridging the gap between research and practice : using phenomenographic findings to develop training for career practitioners
Kettunen, Jaana; Tynjälä, Päivi (Springer Science and Business Media LLC, 2022) -
Henkilöstön näkemyksiä organisaation tuesta kehittymiselle yhtiössä X
Vasara, Eveliina (2021)Tässä tutkielmassa tarkasteltiin organisaation tukea kehittymiselle henkilöstön näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, millaisia näkemyksiä henkilöstöllä on organisaation tuesta osaamisen kehittämiselle ja urakehitykselle. ... -
Kehittämissuuntaa arvioinnista
Lyytinen, Heikki K.; Räisänen, Anu (Koulutuksen arviointineuvosto, 2005) -
Liikunnanopettajakoulutuksen kehittämisen haasteet : lajiosaamisesta liikunnalliseen elämäntapaan ja kasvatusajatteluun
Harmanen, Suvi-Marja (2014)Suvi-Marja Harmanen (2014). Liikunnanopettajakoulutuksen kehittämisen haasteet: La-jiosaamisesta liikunnalliseen elämäntapaan ja kasvatusajatteluun. Pro gradu -tutkielma. Opettajankoulutuslaitos, kasvatustiede ja ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.