Liikunnanopetuksen digikolmiloikka
Salin, K. (2020). Liikunnanopetuksen digikolmiloikka. Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettaja, 2020(3), 5. https://www.liito.fi/uutiset/liito-3-2020-puheenjohtajalta-liiku/
Julkaistu sarjassa
Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettajaTekijät
Päivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© 2020 Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry.
Kulunut kevät muutti liikunnanopetuksen täysin. Perinteiset työvälineet, liikuntavälineet, vaihtuivat tietokoneisiin, Ipadeihin ynnä muihin tietoteknisiin välineisiin, jotka mahdollistivat oppilaiden ohjeistamisen etänä. Vaikka koronatilanne helpottui kesäksi, on tällä hetkellä edessä taas epätietoisuutta siitä, miten liikunnan ja terveystiedon opetusta toteutetaan alkavana lukukautena.
Julkaisija
Liikunnan ja terveystiedon opettajat ryISSN Hae Julkaisufoorumista
2242-0134Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.liito.fi/uutiset/liito-3-2020-puheenjohtajalta-liiku/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/42148040
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Alakoulun liikunnanopetuksen toteuttaminen : onko liikuntapedagogisen koulutuksen laajuudella merkitystä opettajan osaamiseen?
Peura, Maria (2024)Tämän tutkielman tarkoituksena on perehtyä alakoulun liikunnanopetukseen ja sen toteutukseen. Tutkielmassa pyritään selvittämään, miten liikuntapedagogisen koulutuksen laajuus vaikuttaa opettajan osaamiseen. Sisällössä ... -
Luokanopettajien näkemyksiä liikunnanopetuksen tavoitteista ja lasten liikuntasuhteen sekä liikunnallisen elämäntavan rakentumisesta
Hautalampi, Masi (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää luokanopettajien näkemyksiä liikunnanopetuksen tärkeimmistä tavoitteista sekä lasten liikuntasuhteen ja liikunnallisen elämäntavan rakentumisesta. Tutkimuksen aihetta lähestyttiin ... -
Yläkoululaisten kokemuksia liikunnanopetuksen tavoitteista ja niiden eroavaisuuksista oppilasryhmissä
Joensuu, Hanna (2021)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli selvittää 7.- ja 9. -luokkalaisten oppilaiden kokemuksia liikunnanopetuksen tavoitteiden tärkeydestä. Lisäksi tarkoituksena oli tarkastella eroja fyysisen aktiivisuuden, ... -
Yhdeksäsluokkalaisten tyttöjen ja poikien koululiikuntakokemukset, liikunnanopetuksen sisällöt ja liikunnan opetusryhmät
Kurppa, Joanna (2011)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää yhdeksäsluokkalaisten tyttöjen ja poikien koke-muksia koululiikunnasta, vertailla koululiikunnan sisältöjä sukupuolten, läänien ja kunta-ryhmien välillä sekä kartoittaa oppilaiden ... -
Ekspertti ja noviisi liikunnanopettajien ajatuksia liikunnanopetuksen suunnittelusta ja toteutuksesta yläkoulussa
Taunila, Katriina; Voutila, Essi (2015)Taunila, Katriina & Voutila, Essi. 2015. Ekspertti ja noviisi liikunnanopettajien ajatuksia liikunnanopetuksen suunnittelusta ja toteutuksesta yläkoulussa. Kasvatustieteiden pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.