Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorHalttunen, Veikko
dc.contributor.authorTukiainen, Milla
dc.date.accessioned2020-08-19T05:46:57Z
dc.date.available2020-08-19T05:46:57Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71449
dc.description.abstractKandidaatintutkielma perehtyy brändinhallintaan sosiaalisessa mediassa. Tutkielmassa käydään läpi brändiin ja sosiaaliseen mediaan liittyvät käsitteet ja perehdytään sosiaalisen median vaikutuksiin brändinhallinnassa. Sosiaalinen media on muuttanut yritysten toimintaa suuresti viime vuosien aikana ja brändinhallinta kohtaa uusia haasteita kuluttajien pitämisessä uskollisena brändiä kohtaan. Tarkoituksena on selvittää, mitä hyötyjä ja haittoja sosiaalinen media tuo brändinhallintaan. Tutkielma on suoritettu kirjallisuuskatsauksena. Brändinhallinta on jaettu neljään osa-alueeseen, joista jokaisen kohdalla käydään läpi sosiaalisen median sille tuomat hyödyt ja haitat. Suurena hyötynä sosiaalinen media on tuonut brändin ja kuluttajien välisten suhteiden paranemisen. Haittapuolena lisääntyvä informaatio ja kuluttajien välinen kommunikaatio levittää brändistä myös paljon negatiivista informaatiota. Sosiaalisen median sovelluksia on kuitenkin olemassa hyvin erilaisia, joissa käyttäjät toimivat eri tavoilla. Monet tutkimukset aiheesta liittyvät Facebookiin ja muista sosiaalisen median sovelluksista on niukasti tutkimustietoa saatavilla.fi
dc.format.extent26
dc.language.isofi
dc.titleBrändinhallinta sosiaalisessa mediassa
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202008195583
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietojärjestelmätiedefi
dc.contributor.oppiaineInformation Systems Scienceen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi601
dc.subject.ysososiaalinen media
dc.subject.ysobrändit
dc.subject.ysomarkkinointi
dc.subject.ysokuluttajat
dc.subject.ysoviestintä


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot