A kevert (online és offline) módszerű hallásképzés lehetőségei: egy kutatás eredményei
Benedek, M. (2020). A kevert (online és offline) módszerű hallásképzés lehetőségei: egy kutatás eredményei. Parlando, (4). http://www.parlando.hu/2020/2020-4/Benedek_Monika.pdf
Published in
ParlandoAuthors
Date
2020Copyright
© Author & Magyar Zeneművészek és Táncművészek Szakszervezete, 2020
Publisher
Magyar Zeneművészek és Táncművészek SzakszervezeteISSN Search the Publication Forum
2063-1979Keywords
Original source
http://www.parlando.hu/2020/2020-4/Benedek_Monika.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/36264207
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Materials for teaching the pronunciation of English in Finnish upper secondary schools
Puskala, Elina (2018)Englantia toisena tai vieraana kielenä puhuvia on nykyään enemmän kuin äidinkielisiä puhujia ja englanninkielinen vuorovaikutus tapahtuu yhä enemmän ei-äidinkielisten puhujien välillä, eli englantia käytetään useissa ... -
Upražneniâ serii učebnikov "Možno!" dlâ formirovaniâ sluho-proiznositel'nyh navykov otdel'nyh zvukov russkogo âzyka v sootnošenii s psihologičeskimi teoriâmi usvoeniâ inostrannogo proiznošeniâ
Kiselite, Anna (2017)"Možno!" -oppikirjasarjan venäjän kielen erillisten äänteiden opettamiseen tarkoitetut harjoitukset suhteessa vieraan kielen ääntämisen omaksumisen psykologisiin teorioihin. Fonetiikan opettaminen on erittäin tärkeää ... -
In search for the conceptual origin of university students' community in a confluence of on- and offline learning environments ethnographies in technology-rich, multi-sited fields of study
Pöysä, Johanna (University of Jyväskylä, 2007)Contemporary society requires its citizens to develop capacities to resituate their activities in collective unities and to successfully communicate their actions within these multiple local and global communities. Also ... -
Tietokoneavusteisen pelin vaikutus kirjainäännevastaavuuksien sekä tavujen oppimiseen : tapaustutkimus viidestä esikouluikäisestä pojasta
Liuha, Sanna (2004)Tämä työ oli pilottitutkimus tietokoneavusteisen pelin toisesta versiosta, jonka tarkoituksena on opettaa assosiaatio-oppimisen avulla kirjain-äännevastaavuuksia sekä kirjoitettujen ja äännettyjen tavujen välistä yhteyttä. ... -
Mastery of phonemic symbols and student experiences in pronunciation teaching
Saarelainen, Aino (2016)Tieto foneemisten aakkosten hallinnan tasosta on olennaista, koska suullinen viestintä on tärkeässä osassa opetussuunnitelmissa ja koska foneemisiin aakkosiin perustuvan opetusmetodin on todettu korjaavan väärinkäsityksiä ...