Harjaannuttamisohjelman vaikutus esikoululaisten kielelliseen tietoisuuteen
Authors
Date
2001Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kertomus kertoo kaikkee : tutkimus lasten metatekstuaalisesta tietoisuudesta esi- ja alkuopetusiässä
Kankaanniemi, Laura (2007) -
Kielellisen tietoisuuden ja kehittyvän lukutaidon tukeminen esiopetuksessa kirjallisuutta käyttäen
Joronen, Outi (2021)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, kuinka esiopettajat käyttivät kirjallisuutta ja mitä he pitivät tärkeänä tukiessaan lasten kielellistä kehitystä ja kehittyvää lukutaitoa kirjallisuutta käyttäen. Tutkimus on ... -
Kyselymittari: Tutkimuskysely Monikielisyys ja kielitietoiset toimintatavat varhaiskasvatuksessa
Honko, Mari (University of Jyväskylä, 2023)This survey was developed to investigate multilingualism, language awareness and language-aware practices in early childhood education in Finland. The data consists of questionnaire data collected from early childhood ... -
Monikielisyys ja kielitietoiset toimintatavat varhaiskasvatuksessa – kyselyvastaukset ja mittari
Mustonen, Sanna; Honko, Mari (University of Jyväskylä, 2023)Tutkimus käsittelee monikielisyyttä ja kielitietoisuutta sekä kielitietoisia toimintatapoja varhaiskasvatuksessa Suomessa. Aineisto koostuu verkkokyselyn avulla varhaiskasvatuksen henkilöstöltä kerätystä kyselytiedosta. ... -
Kielellistä kehitystä tukevan intervention yhteys lasten lukemisen valmiuksien kehittymiseen
Räty, Johanna (2014)