Harjaannuttamisohjelman vaikutus esikoululaisten kielelliseen tietoisuuteen
Tekijät
Päivämäärä
2001Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kertomus kertoo kaikkee : tutkimus lasten metatekstuaalisesta tietoisuudesta esi- ja alkuopetusiässä
Kankaanniemi, Laura (2007) -
Kielellisen tietoisuuden ja kehittyvän lukutaidon tukeminen esiopetuksessa kirjallisuutta käyttäen
Joronen, Outi (2021)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, kuinka esiopettajat käyttivät kirjallisuutta ja mitä he pitivät tärkeänä tukiessaan lasten kielellistä kehitystä ja kehittyvää lukutaitoa kirjallisuutta käyttäen. Tutkimus on ... -
Kyselymittari: Tutkimuskysely Monikielisyys ja kielitietoiset toimintatavat varhaiskasvatuksessa
Honko, Mari (University of Jyväskylä, 2023)This survey was developed to investigate multilingualism, language awareness and language-aware practices in early childhood education in Finland. The data consists of questionnaire data collected from early childhood ... -
Monikielisyys ja kielitietoiset toimintatavat varhaiskasvatuksessa – kyselyvastaukset ja mittari
Mustonen, Sanna; Honko, Mari (University of Jyväskylä, 2023)Tutkimus käsittelee monikielisyyttä ja kielitietoisuutta sekä kielitietoisia toimintatapoja varhaiskasvatuksessa Suomessa. Aineisto koostuu verkkokyselyn avulla varhaiskasvatuksen henkilöstöltä kerätystä kyselytiedosta. ... -
Kielellistä kehitystä tukevan intervention yhteys lasten lukemisen valmiuksien kehittymiseen
Räty, Johanna (2014)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.