Asiakas palvelun asiantuntijana – Ajankohtaisia tutkimuksia asiakkaan roolista palveluiden tuotannossa (Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work)

Abstract
Kirja-arvostelu: Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work. Basingstoke/New York: Palgrave Macmillan. 257s.
Main Authors
Format
Articles Journal article
Published
2014
Series
Subjects
Publication in research information system
Publisher
Työelämän tutkimusyhdistys ry.
Original source
https://journal.fi/tyoelamantutkimus/article/view/87193
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202005153236Käytä tätä linkitykseen.
Review status
Non-peer reviewed
ISSN
0788-091X
Language
Finnish
Published in
Työelämän tutkimus
Citation
  • Danaj, S., & Mustosmäki, A. (2014). Asiakas palvelun asiantuntijana – Ajankohtaisia tutkimuksia asiakkaan roolista palveluiden tuotannossa (Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work). Työelämän tutkimus, 12(1), 90-92. https://journal.fi/tyoelamantutkimus/article/view/87193
License
In CopyrightOpen Access
Copyright© 2014 Työelämän tutkimus

Share