Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorKyppö, Jorma
dc.contributor.authorSalakka, Matti
dc.date.accessioned2020-05-12T12:02:50Z
dc.date.available2020-05-12T12:02:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68939
dc.description.abstractKilpailu parhaista työntekijöistä on kovempaa kuin koskaan aikaisemmin. Organisaatiot tavoittelevat pysyvää kilpailuetua rekrytoimalla ja sitouttamalla parempia työntekijöitä. Yrityksen brändin ja maineen arvo ovat tärkeässä asemassa parhaiden työntekijöiden houkuttelemisessa organisaatioon ja tästä syystä yritykset kehittävät aktiivisesti työantajamielikuvaansa pärjätäkseen kilpailussa. On tärkeää ymmärtää, mitkä tekijät vaikuttavat työantajamielikuvan houkuttelevuuteen, ja kuinka siitä voidaan kehittää. Tässä tutkielmassa tarkastellaan kirjallisuuskatsauksen keinoin sosiaalista mediaa ja sen hyödyntämistä työantajamielikuvan kehittämisessä. Tutkielmassa löydettiin useita keinoja, joilla sosiaalista mediaa voidaan hyödyntää, ja miksi se on perinteistä mediaa tehokkaampi kanava. Tutkielmassa löydettyjä tuloksia voivat hyödyntää esimerkiksi yritykset, jotka haluavat kehittää työantajamielikuvaansa, varsinkin pienellä budjetilla.fi
dc.description.abstractCompetition in acquiring the best employees is tougher than ever before. Organizations are pursuing for sustainable competitive advantage by recruiting and retaining better employees. Organization’s brand and reputation play a big part in attracting the best employees which is why organizations are actively trying to develop their employer brand to stay on top of the competition. It is important to understand which elements affect employer attraction and how to improve it. The objective of this literature review is to find out how social media can be utilized in employer branding. The finding in this research was that social media can be utilized and it can be more effective than traditional media. The results of this study can be used by for example companies that seek to improve their employer brand, especially with a low budget.en
dc.format.extent28
dc.language.isofi
dc.subject.othertyönantajamielikuva
dc.titleSosiaalisen median hyödyntäminen työnantajamielikuvan kehittämisessä
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202005123143
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietojärjestelmätiedefi
dc.contributor.oppiaineInformation Systems Scienceen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi601
dc.subject.ysotyönantajat
dc.subject.ysososiaalinen media
dc.subject.ysobrändit
dc.subject.ysoimago


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot