Show simple item record

dc.contributor.authorSolin, Anna
dc.contributor.authorPienimäki, Hanna-Mari
dc.date.accessioned2020-04-03T07:05:12Z
dc.date.available2020-04-03T07:05:12Z
dc.date.issued2020fi
dc.identifier.citationSolin, A. & Pienimäki, H.-M. (2020). Monikielisen viestinnän haasteet kansainvälisessä yliopistossa. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 11(2). https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-maaliskuu-2020/monikielisen-viestinnan-haasteet-kansainvalisessa-yliopistossa
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68451
dc.description.abstractSuomalaiset yliopistot haluavat näyttäytyä kansainvälisinä ja monikielisinä opetuksen ja tutkimuksen keitaina. Mutta kuinka monikielisyys toteutuu yliopistojen eri toiminnoissa? Millaisia haasteita liittyy monikielisen viestinnän tuottamiseen?
dc.languagefin
dc.publisherSoveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto
dc.relation.ispartofseriesKieli, koulutus ja yhteiskuntafi
dc.relation.urihttps://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-maaliskuu-2020/monikielisen-viestinnan-haasteet-kansainvalisessa-yliopistossa
dc.rightsCC BY 4.0
dc.titleMonikielisen viestinnän haasteet kansainvälisessä yliopistossafi
dc.typecontributionToPeriodical
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202004032664
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.type.coarjournal article
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.relation.issn1799-0181
dc.relation.numberinseries2fi
dc.relation.volume11
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kirjoittajat & Kieliverkosto, 2020
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysomonikielisyysfi
dc.subject.ysokielipolitiikkafi
dc.subject.ysoyliopistotfi
dc.subject.ysoopetussuunnitelmatfi
dc.subject.ysoviestintäfi
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC BY 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC BY 4.0