Show simple item record

dc.contributor.authorErkkilä, Taina
dc.contributor.authorSyvänen, Salla
dc.contributor.editorLuoma-Aho, Vilma
dc.contributor.editorPekkala, Kaisa
dc.date.accessioned2019-12-18T13:30:06Z
dc.date.available2019-12-18T13:30:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationErkkilä, T., & Syvänen, S. (2019). Kuuntelun ja dialogin kypsyys sosiaalisessa mediassa. In V. Luoma-Aho, & K. Pekkala (Eds.), <i>Osallistava viestintä</i> (pp. 116-131). ProCom ry. ProComma Academic, 2019. <a href="http://hdl.handle.net/10138/302465" target="_blank">http://hdl.handle.net/10138/302465</a>
dc.identifier.otherCONVID_33861443
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66950
dc.description.abstractSosiaalisen median käytön yleistymisestä huolimatta monet organisaatiot pistävät panoksensa vain yksisuuntaiseen markkinointiviestintään, eivätkä systemaattisesti kuuntele digitaalisia keskusteluja tai lähde mukaan dialogiin. Organisaation sosiaalisen median tiimin tulisi kuitenkin olla tiimi, joka kuuntelee ja keskustelee eikä vain tuota sisältöä. Käymme tässä artikkelissa läpi viimeaikaista tutkimusta organisaation kuuntelusta sosiaalisessa mediassa ja ehdotamme tapoja edetä dialogin aloittamisessa. Aktiivisuus sosiaalisessa kuuntelussa on strateginen valinta, ja havainnollistavana esimerkkinä ovat eurooppalaiset lentoyhtiöt, jotka ovat muuttaneet strategiaansa sosiaalisen median käytön nopean kasvun myötä.fi
dc.format.extent145
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languagefin
dc.language.isofin
dc.publisherProCom ry
dc.relation.ispartofOsallistava viestintä
dc.relation.ispartofseriesProComma Academic
dc.relation.urihttp://hdl.handle.net/10138/302465
dc.rightsCC BY 4.0
dc.titleKuuntelun ja dialogin kypsyys sosiaalisessa mediassa
dc.typebook part
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201912185420
dc.contributor.laitosKauppakorkeakoulufi
dc.contributor.laitosSchool of Business and Economicsen
dc.contributor.oppiaineDigitaalinen liiketoiminta ja talous (painoala)fi
dc.contributor.oppiaineDigital marketing and Communicationfi
dc.contributor.oppiaineViestinnän johtaminenfi
dc.contributor.oppiaineBasic or discovery scholarshipfi
dc.contributor.oppiaineDigital Business and Economy (focus area)en
dc.contributor.oppiaineDigital marketing and Communicationen
dc.contributor.oppiaineCorporate Communicationen
dc.contributor.oppiaineBasic or discovery scholarshipen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/BookItem
dc.relation.isbn978-952-68576-2-6
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_3248
dc.description.reviewstatuspeerReviewed
dc.format.pagerange116-131
dc.relation.issn2343-4090
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kirjoittajat & ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry. 2019
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationbookPart
dc.subject.ysovuorovaikutus
dc.subject.ysososiaalinen media
dc.subject.ysoyhteisöviestintä
dc.subject.ysoasiakassuhde
dc.subject.ysodialogisuus
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10591
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p20774
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p26123
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p4458
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10824
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.relation.doi10.31885/2019.00008
dc.type.okmA3


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC BY 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC BY 4.0