Perustaidoilla arjen osallisuutta ja hyvinvointia
Tammelin-Laine, T., Riuttanen, S., & Kyckling, E. (2019). Perustaidoilla arjen osallisuutta ja hyvinvointia. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 10(6). https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-lokakuu-2019/perustaidoilla-arjen-osallisuutta-ja-hyvinvointia
Julkaistu sarjassa
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaPäivämäärä
2019Tekijänoikeudet
© Kieliverkosto ja kirjoittajat, 2019
Julkaisija
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-0181Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-lokakuu-2019/perustaidoilla-arjen-osallisuutta-ja-hyvinvointiaJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/33733820
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Perustaidot haltuun -koulutusmalli
Bogdanoff, Minna; Kärkkäinen, Katarzyna; Mustonen, Sanna; Nikula-Jäntti, Tarja; Reiman, Nina; Seilonen, Marja; Suni, Minna; Tammelin-Laine, Taina; Tarnanen, Mirja; Törmänen, Sanni; Vaarala, Heidi; Virtanen, Aija (2020)Euroopan sosiaalirahaston rahoittamassa Perustaidot haltuun -hankkeessa suunniteltiin ja pilotoitiin täydennyskoulutusmalli aikuisten maahanmuuttajien opettajille ja ohjaajille. Verkkopohjaisen koulutuksen keskiössä ovat ... -
Oppimisvaikeudet eivät ole lastentauteja
Aro, Tuija (Jyväskylän yliopisto, 2017) -
Longitudinal Effects of the Home Learning Environment and Parental Difficulties on Reading and Math Development Across Grades 1–9
Khanolainen, Daria; Psyridou, Maria; Silinskas, Gintautas; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Niemi, Pekka; Poikkeus, Anna-Maija; Torppa, Minna (Frontiers Media SA, 2020)This study focuses on parental reading and mathematical difficulties, the home literacy environment, and the home numeracy environment as well as their predictive role in Finnish children’s reading and mathematical development ... -
The Role of Teacher Closeness in Emotions and Achievement for Adolescents With and Without Learning Difficulties
Sainio, Petra J.; Eklund, Kenneth M.; Pakarinen, Eija K.; Kiuru, Noona H. (SAGE Publications, 2023)Student–teacher relationships are crucial for adolescents’ adjustment in the school context. The aim of the present study was to examine the role of teacher closeness in academic emotions and achievement among adolescents ... -
Verbal and academic skills in children with type 1 diabetes
Hannonen, Riitta (Jyväskylän yliopisto, 2011)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.