Opettajaverkostot ja hankkeet ammattikorkeakoulujen kielten ja viestinnän opetuksen pedagogisen kehittämisen moottoreina
Ahvenainen, T. (2019). Opettajaverkostot ja hankkeet ammattikorkeakoulujen kielten ja viestinnän opetuksen pedagogisen kehittämisen moottoreina. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 10(4). https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-toukokuu-2019/opettajaverkostot-ja-hankkeet-ammattikorkeakoulujen-kielten-ja-viestinnan-opetuksen-pedagogisen-kehittamisen-moottoreina
Published in
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaAuthors
Date
2019Copyright
© Kieliverkosto & Ahvenainen, 2019
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181Keywords
Original source
https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-toukokuu-2019/opettajaverkostot-ja-hankkeet-ammattikorkeakoulujen-kielten-ja-viestinnan-opetuksen-pedagogisen-kehittamisen-moottoreinaPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/30678816
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Työelämäsuuntautuneisuus viestinnän opetuksessa : ammattikorkeakoulujen viestinnän opetuksen tarkastelua
Suomalainen, Emma (1999) -
Impact of Emergency Online Teaching on Teachers’ Professional Digital Competence : Experiences from the Nordic Higher Education Institutions
Sofkova Hashemi, Sylvana; Berbyuk Lindström, Nataliya; Brooks, Eva Irene; Háhn, Judit; Sjöberg, Jeanette (Association for Information Systems, 2023)During the COVID-19 pandemic, Nordic higher education institutions (HEIs) as any other learning providers had to abruptly switch from onsite in-person delivery strategies to a more ‘pandemic-friendly’ online mode. To manage ... -
Teachers negotiating multilingualism in the EFL classroom
Pitkänen-Huhta, Anne; Mäntylä, Katja (De Gruyter, 2021)Tässä artikkelissa tutkimme suomalaisten englanninopettajien käsityksiä maahanmuuttajaoppilaista, joilla on monikielinen tausta, vieraan kielen luokkahuoneessa. Aiemmat tutkimukset monikielisistä oppijoista ovat keskittyneet ... -
Peer interaction, mediation, and a view of teachers as creators of learner L2 development
Poehner, Matthew E.; Leontjev, Dmitri (Wiley-Blackwell, 2023)SLA researchers in a variety of theoretical traditions have argued that interaction is essential to supporting learner L2 (second/foreign language) development. While L2 research informed by sociocultural theory has generally ... -
Teacher perceptions of integrating EFL into primary-level Multidisciplinary Learning Modules
Christou, Andria (2020)Suomalaisen koulureformin myötä vuoden 2014 perusopetuksen opetussuunnitelma (POPS 2014) esitteli monialaiset oppimiskokonaisuudet (MOK), jotka määritettiin osaksi jokaisen peruskoulun jokavuotista opetusta. Monialaisten ...