Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
”You use them, not let them use you” : pohjoismaisten iltapäivälehtien journalistiset sosiaalisen median strategiat
Santapakka, Sanna-Leena (2022)Sosiaalinen media on merkittävä osa nykyistä mediatyötä. Aihetta on kuitenkin tutkittu pääasiassa sen mukaan, kuinka mediat voisivat hyödyntää sosiaalista mediaa parhaiten sisään tulevan liikenteen osalta. Tämän työn ... -
Epäluottamus brändiä kohtaan : sosiaalisen median rooli
Böger, Okko; Böök, Saara (2020)Epäluottamus (distrust) on yleisimmin määritelty oletukseksi toisen vahingollisesta käytöksestä (Lewicki, McAllister & Bies 1998). Mal, Davies & Dier-Lawson (2018) ovat määritelleet brändiin kohdistuvan epäluottamuksen ... -
Tuotteet yleisölehden sivuilla : journalismin ja kaupallisuuden rajamailla
Roivainen, Roosa (2019)Tässä tutkimuksessa tutkittiin yleisölehtien kaupallisesti sävyttyneitä journalistisia sisältöjä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka suuri osuus lehtien toimituksellisista sisällöistä nostaa esille tuotteita ja ... -
Lukijakunnan rajamailla : sanomalehden muuttuvat merkitykset arjessa
Hujanen, Erkki (Jyväskylän yliopisto, 2007)Nykymuotoiset sanomalehdet mahtuvat yhä harvemman kansalaisen arkeen. Lehdet ovat hankalia luodakseen joka-aamuisen lukemisrutiinin kiireisille, liikkuville ja sähköisiin välineisiin tottuneille ihmisille, eivätkä lehdet ... -
Miten torjua vihapuhetta sosiaalisen median palveluissa?
Nousiainen, Tuula (Opetushallitus, 2017)Viimeaikainen keskustelu vihapuheesta ja sen leviämisestä verkossa on tuskin jäänyt keneltä- kään huomaamatta. Se yhdistettynä nuorten erittäin aktiiviseen sosiaalisen median käyttöön on yhtälö, joka tekee mediakasvatuksesta ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.