Työpajamalliin perustuva kirjoittamisen kouluopetus : eksplisiittisestä opetuksesta toimijuuteen
Pentikäinen, J. (2019). Työpajamalliin perustuva kirjoittamisen kouluopetus : eksplisiittisestä opetuksesta toimijuuteen. Scriptum : Creative Writing Research Journal, 6 (1), 79-111. Retrieved from http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201903061756
Published in
Scriptum : Creative Writing Research JournalAuthors
Date
2019Copyright
© Pentikäinen 2019.
Publisher
University of Jyväskylä, Department of Arts and Culture StudiesISSN Search the Publication Forum
2342-6039Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yläkoulun äidinkielenopettajan käsityksiä luovan kirjoittamisen opetuksesta ja fiktion tuottamisesta
Aaltonen, Pihka (2021)Työssäni tutkin yläkoulussa työskentelevän äidinkielenopettajan käsityksiä luovan kirjoittamisen opetuksesta ja fiktion tuottamisen roolista opetuksessa. Aineisto kerättiin teemahaastattelulla, ja aineiston analysointi ... -
Opettajan ja kahdeksasluokkalaisten oppilaiden käsityksiä kirjoittamisen opetuksesta äidinkielen ja kirjallisuuden oppiaineessa
Määttänen, Tiia-Tuulia (2019)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää millaisia käsityksiä tutkimani kahdeksannen luokan oppilailla ja äidinkielenopettajalla on kirjoittamisen opetuksesta sekä millaisia yhteneväisyyksiä ja eroja näillä käsityksillä ... -
Kirjoittamisen opetus yläkoulussa ja lukiossa : tapaustutkimus kirjoittamisen opettamisesta opetusharjoittelukoulussa lukuvuonna 2017-2018
Häyhä, Hilla (2018)Viime aikoina on keskusteltu paljon nuorten heikentyneestä luku- ja kirjoitustaidosta, jotka ennakoivat myöhempää menestystä opinnoissa ja työelämässä. Kirjoittamisen opetus koulussa on siis tärkeää nuorten tulevaisuuden kannalta. ... -
Kirjoittamisen opettajan kertomus : kirjoittamisen opettamisesta kognitiiviselta pohjalta
Ekström, Nora (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
"Mä voin kyllä lopettaa kun kaikki on valmiita" : tapaustutkimus terapeuttisen kirjoittamisen ja luovien menetelmien roolista syömishäiriöstä toipujan tukena.
Kailio, Jasmin (2019)Tutkielma on tapaustutkimus, jossa on viitteitä toimintatutkimukseen. Tutkimuksen tavoitteena on tutkia syömishäiriöstä toipujien kokemuksia taideperustaiseen vertaisryhmään osallistumisesta, siinä syntynyttä taiteellista ...