Luova toiminta hermeneuttisena horisonttina : Kevin J. Vanhoozerin käsitys draamasta, eettisestä kasvusta ja oppimisesta
Julkaistu sarjassa
JYU dissertationsTekijät
Päivämäärä
2018Oppiaine
KasvatustiedeTekijänoikeudet
© The Author & University of Jyväskylä
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-7562-3ISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-9003Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- JYU Dissertations [806]
- Väitöskirjat [3495]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Pragmatic a priori knowledge : a pragmatic approach to the nature and object of what can be known independently of experience
Järvilehto, Lauri (University of Jyväskylä, 2011) -
How are Games Interpreted? Hermeneutics for Game Studies
Arjoranta, Jonne (It-universitetet i københavn, 2022)This paper presents a hermeneutic theory for game studies. It starts by giving an overview of hermeneutics, shows how in understanding games it is useful to divide hermeneutics into two aspects -- real-time hermeneutics ... -
Pragmatics exercises and pragmatic metalanguage in English United textbook series for Finnish upper secondary school
Luomala, Pirpa (2010)Tämä Pro Gradu -työ tutkii millaista pragmaattista kieliainesta lukion oppikirjasarja English United sisältää. Tarkastelun kohteena ovat kirjasarjan kuusi pakollista kurssia ja analyysi keskittyy kuvaamaan kirjojen tehtävien ... -
Ludology, Narratology and Philosophical Hermeneutics
Arjoranta, Jonne; Karhulahti, Veli-Matti (Digital Games Research Association, 2014)In this article we present the hermeneutic method as a tool for analyzing game studies discourses. We use Markku Eskelinen’s profusely interpreted “The Gaming Situation” (2001) as a case study. Our premise is that whereas ... -
Pedagogisia merkityksiä koulun musiikintunneilla perusopetuksen yläluokkien oppilaiden näkökulmasta
Lindström, Tuija Elina (University of Jyväskylä, 2011)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.