Pragmatic a priori knowledge : a pragmatic approach to the nature and object of what can be known independently of experience
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in education, psychology and social researchTekijät
Päivämäärä
2011Oppiaine
FilosofiaJulkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-4565-7ISSN Hae Julkaisufoorumista
0075-4625Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3598]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
On the conditions for objectivity : how to avoid bias in socially relevant research
Jukola, Saana (University of Jyväskylä, 2015) -
Muusikon tietämisen tavat : moniälykkyys, hiljainen tieto ja musiikin esittämisen taito korkeakoulun instrumenttituntien näkökulmasta
Pöyhönen, Markku (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
KODA-lasten leksikaaliset taidot
Vuorenmaa, Pia (2021)Tutkielmassa tarkastellaan KODA-lasten (kids of deaf adults) eli kuurojen vanhempien kuulevien lasten SVK-LEKSIKKO-arviointimateriaalin tulosten pohjalta heidän leksikaalisia taitojansa, jotka ovat viittoma- ja sanavarastoihin ... -
Adding ‘Sense’ to Conceptual Modeling : An Interdisciplinary Approach
Halttunen, Veikko (SCITEPRESS Science And Technology Publications, 2019)In this paper, our aim is to widen the prevailing foundations of conceptual modeling theories and practices, particularly in the context of information systems development. The approach shifts the focus from the link between ... -
Pragmatics exercises and pragmatic metalanguage in English United textbook series for Finnish upper secondary school
Luomala, Pirpa (2010)Tämä Pro Gradu -työ tutkii millaista pragmaattista kieliainesta lukion oppikirjasarja English United sisältää. Tarkastelun kohteena ovat kirjasarjan kuusi pakollista kurssia ja analyysi keskittyy kuvaamaan kirjojen tehtävien ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.