Pedagogisia merkityksiä koulun musiikintunneilla perusopetuksen yläluokkien oppilaiden näkökulmasta
Julkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-4389-9ISSN Hae Julkaisufoorumista
1459-4331Asiasanat
music education philosophy of music education phenomenological hermeneutics authentic community education of emotions educational philosophy emotional development phenomenology hermeneutics musiikkikasvatus kasvatusfilosofia kasvatustavoitteet yhteisöllisyys tunne-elämän kehitys fenomenologia hermeneutiikka
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3559]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Egyén és közösseg : Jean-Paul Sartre Critique de la raison dialectique című műve a magyar recepció tükrében
Bene, Adrián (University of Jyväskylä, 2009) -
The Work of Hermeneutic Phenomenology
Suddick, Kitty Maria; Cross, Vinette; Vuoskoski, Pirjo; Galvin, Kathleen T.; Stew, Graham (SAGE Publications, 2020)This paper is an illustration of the application of a hermeneutic phenomenological study. The theory of meaning and interpretation, drawing on philosophical hermeneutics and the work of Gadamer and Heidegger, and its ... -
The Experience of Living through the Transition from Adolescence to Adulthood for Young People with Cerebral Palsy
Boyle, Paul; Galvin, Kathleen T.; Vuoskoski, Pirjo; Stew, Graham (Taylor & Francis, 2023)This study explored the lived experience of transition from adolescence to adulthood for young people with cerebral palsy to inform occupational therapy practitioners as to what might promote positive life opportunities. ... -
Perusopetuksen opetussuunnitelman 2014 arvoperustan laatiminen dokumentoinnin näkökulmasta
Airto, Mikko (2020)Tässä tutkielmassa on tarkasteltu perusopetuksen opetussuunnitelman perusteosioon sisältyvän perusopetuksen arvoperustan laatimisprosessia sekä erityisesti tuon prosessin dokumentaatiota. Tutkielman tarkoituksena oli ... -
Yhteisöllisyys musiikinopetuksessa : alakoulun opettajien pedagogisia ratkaisuja yhteisöllisyyden näkökulmasta
Sipola, Ulla (2012)Tässä tutkielmassa selvitettiin, mikä on yhteisöllisyyden asema musiikintunneilla ja kuinka yhteisöllisyyttä voisi tukea musiikintunneilla. Yhteisöllisyydestä keskustellaan paljon, mutta se on käsitteenä epäselvä, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.