Kieli - selviytymisstrategia
Kauppinen, A. (2005). Kieli - selviytymisstrategia. Virittäjä, 109(1), 83-86.
Published in
VirittäjäAuthors
Date
2005Copyright
© Kirjoittaja & Kotikielen Seura, 2005
Virkaanastujaisesitelmä Jyväskylän yliopistossa 24.11.2004
Publisher
Kotikielen SeuraISSN Search the Publication Forum
0042-6806
Original source
https://journal.fi/virittaja/article/view/40388Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/14980731
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Intelligent grammar : a task-based grammar revision package for Grade 9
Kortelahti, Linda (2014)Kielioppi on olennainen osa kielitaitoa, mikä näkyy sen keskeisenä asemana vieraiden kielten opetuksessa Suomessa. Kieliopin monipuoliseen hallintaan kuuluu muotojen, niiden merkitysten ja käyttötarkoituksen osaaminen. ... -
Learning Grammar for Social Action : Implications for Research and Language Teaching
Piirainen-Marsh, Arja; Lilja, Niina (Wiley, 2022) -
Active learning and grammar exercises in EFL workbooks
Vuorela, Henna (2019)Toiminnallisuus (active learning) on ollut paljon esillä nykyajan tutkimuksissa sekä alemmilla että korkeammilla kouluasteilla parempien oppimistuloksien takia. Toiminnalliset työtavat ovat perusopetuksen opetussuunnitelman ... -
"[Grammar is] even pleasant" : Finnish upper secondary school students' attitudes towards grammar instruction as active users of internet English
Kämäräinen, Heini (2022)Kieliopin opettaminen on ollut jo kauan aikaa varsin suosittu tutkimuskohde ja usein tutkijat pyrkivät selvittämään, miten kielioppia tulisi opettaa. Kieltenopetus pyritään nykyään yhdistämään autenttisiin puhetilanteisiin, ... -
Say what you mean : a material package for communicative grammar teaching in upper secondary school
Ulfves, Suvi (2020)Kieliopin opetus on ollut polttava puheenaihe koko kieltenopetuksen historian ajan. Näkemyseroja on sen suhteen, miten kielioppia tulisi opettaa ja miten siitä saisi tehtyä mielenkiintoista sekä oppilaille että opettajille, ...