Brand Hijacked : Why Campaigns and Hashtags are Taken over by Audiences
Luoma-aho, V., Virolainen, M., Lievonen, M., & Halff, G. (2018). Brand Hijacked : Why Campaigns and Hashtags are Taken over by Audiences. In A. V. Laskin (Ed.), Social, Mobile, and Emerging Media around the World : Communication Case Studies (pp. 57-68). Lexington Books.
Editors
Date
2018Discipline
Basic or discovery scholarshipViestinnän johtaminenBasic or discovery scholarshipCorporate CommunicationCopyright
© Lexington Books, 2018
Publisher
Lexington BooksParent publication ISBN
978-1-4985-7350-4Is part of publication
Social, Mobile, and Emerging Media around the World : Communication Case StudiesKeywords
Original source
https://rowman.com/ISBN/9781498573504/Social-Mobile-and-Emerging-Media-around-the-World-Communication-Case-StudiesPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28199316
Metadata
Show full item recordCollections
- Kauppakorkeakoulu [1159]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Congresswoman Alexandria Ocasio-Cortez’s 2020 re-election campaign on Twitter : A discourse analytic study
Salonen, Roosa-Mari (2021)Pro Gradu –tutkielma tarkastelee yhdysvaltalaisen edustajanhuoneen jäsenen Alexandria Ocasio-Cortezin poliittista viestintää ja viestintästrategioita sosiaalisessa mediassa. Sosiaalisen median kasvattaessa suosiotaan myös ... -
Brand-related negative engagement and spillover effect on social media
Leskinen, Anna-Riikka (2022)Asiakkailla on nykyään merkittävä vaikuttajan rooli verkkoyhteisöissä. Asiakkaat hyödyntävät käyttäjien luomaa sisältöä tuotteiden ja palveluiden keskeisenä tiedonlähteenä. Käyttäjien luoma negatiivinen sisältö on luonteeltaan ... -
“Way too cool to ever be frozen” : analyzing the online interactions of the Wendy’s roasting trend
Kortesoja, Heidi (2020)Tässä tutkielmassa analysoin amerikkalaisen ravintolaketju Wendy’sin roasting-trendiä, sekä roasting-diskurssia yleensä keskusteluanalyysin ja metaviestianalyysin avulla. Wendy’s-ravintolaketjun roasting-trendi oli sosiaalisen ... -
Uutinen syntyy uudelleen : uutinen ja uutisjournalismi monimediaisessa toimintaympäristössä - tapauksena Yleisradion alueelliset uutiset
Hytönen, Timo (Jyväskylän yliopisto, 2013) -
A Relational Approach to How Media Engage With Their Audiences in Social Media
Badham, Mark; Mykkänen, Markus (Cogitatio, 2022)People are increasingly turning to social media for their news and for sharing and discussing news with others. Simultaneously, media organizations are becoming platform-dependent and posting short forms of their news on ...