Brand Hijacked : Why Campaigns and Hashtags are Taken over by Audiences
Luoma-aho, V., Virolainen, M., Lievonen, M., & Halff, G. (2018). Brand Hijacked : Why Campaigns and Hashtags are Taken over by Audiences. In A. V. Laskin (Ed.), Social, Mobile, and Emerging Media around the World : Communication Case Studies (pp. 57-68). Lexington Books.
Toimittajat
Päivämäärä
2018Oppiaine
Basic or discovery scholarshipViestinnän johtaminenBasic or discovery scholarshipCorporate CommunicationTekijänoikeudet
© Lexington Books, 2018
Julkaisija
Lexington BooksEmojulkaisun ISBN
978-1-4985-7350-4Kuuluu julkaisuun
Social, Mobile, and Emerging Media around the World : Communication Case StudiesAsiasanat
Alkuperäislähde
https://rowman.com/ISBN/9781498573504/Social-Mobile-and-Emerging-Media-around-the-World-Communication-Case-StudiesJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28199316
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1368]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Congresswoman Alexandria Ocasio-Cortez’s 2020 re-election campaign on Twitter : A discourse analytic study
Salonen, Roosa-Mari (2021)Pro Gradu –tutkielma tarkastelee yhdysvaltalaisen edustajanhuoneen jäsenen Alexandria Ocasio-Cortezin poliittista viestintää ja viestintästrategioita sosiaalisessa mediassa. Sosiaalisen median kasvattaessa suosiotaan myös ... -
Brand-related negative engagement and spillover effect on social media
Leskinen, Anna-Riikka (2022)Asiakkailla on nykyään merkittävä vaikuttajan rooli verkkoyhteisöissä. Asiakkaat hyödyntävät käyttäjien luomaa sisältöä tuotteiden ja palveluiden keskeisenä tiedonlähteenä. Käyttäjien luoma negatiivinen sisältö on luonteeltaan ... -
“Way too cool to ever be frozen” : analyzing the online interactions of the Wendy’s roasting trend
Kortesoja, Heidi (2020)Tässä tutkielmassa analysoin amerikkalaisen ravintolaketju Wendy’sin roasting-trendiä, sekä roasting-diskurssia yleensä keskusteluanalyysin ja metaviestianalyysin avulla. Wendy’s-ravintolaketjun roasting-trendi oli sosiaalisen ... -
”It’s gonna be a given to have organic cotton in a dress” : a multimodal analysis of the green marketing of leading fast fashion brands on Twitter
Szilvay, Elina (2023)Pikamuotibrändit hyödyntävät markkinoinnissaan laajasti sosiaalista mediaa. Tutkimukseni kohde Twitter, joka tunnetaan nykyisin nimellä X, on yksi käytetyimmistä sosiaalisen median alustoista. H&M ja Zara ovat pikamuotijättejä, ... -
A Relational Approach to How Media Engage With Their Audiences in Social Media
Badham, Mark; Mykkänen, Markus (Cogitatio, 2022)People are increasingly turning to social media for their news and for sharing and discussing news with others. Simultaneously, media organizations are becoming platform-dependent and posting short forms of their news on ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.