Brand Hijacked : Why Campaigns and Hashtags are Taken over by Audiences
Luoma-aho, V., Virolainen, M., Lievonen, M., & Halff, G. (2018). Brand Hijacked : Why Campaigns and Hashtags are Taken over by Audiences. In A. V. Laskin (Ed.), Social, Mobile, and Emerging Media around the World : Communication Case Studies (pp. 57-68). Lexington Books.
Editors
Date
2018Discipline
Basic or discovery scholarshipViestinnän johtaminenBasic or discovery scholarshipCorporate CommunicationCopyright
© Lexington Books, 2018
Publisher
Lexington BooksParent publication ISBN
978-1-4985-7350-4Is part of publication
Social, Mobile, and Emerging Media around the World : Communication Case StudiesKeywords
Original source
https://rowman.com/ISBN/9781498573504/Social-Mobile-and-Emerging-Media-around-the-World-Communication-Case-StudiesPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28199316
Metadata
Show full item recordCollections
- Kauppakorkeakoulu [1277]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Congresswoman Alexandria Ocasio-Cortez’s 2020 re-election campaign on Twitter : A discourse analytic study
Salonen, Roosa-Mari (2021)Pro Gradu –tutkielma tarkastelee yhdysvaltalaisen edustajanhuoneen jäsenen Alexandria Ocasio-Cortezin poliittista viestintää ja viestintästrategioita sosiaalisessa mediassa. Sosiaalisen median kasvattaessa suosiotaan myös ... -
Brand-related negative engagement and spillover effect on social media
Leskinen, Anna-Riikka (2022)Asiakkailla on nykyään merkittävä vaikuttajan rooli verkkoyhteisöissä. Asiakkaat hyödyntävät käyttäjien luomaa sisältöä tuotteiden ja palveluiden keskeisenä tiedonlähteenä. Käyttäjien luoma negatiivinen sisältö on luonteeltaan ... -
”It’s gonna be a given to have organic cotton in a dress” : a multimodal analysis of the green marketing of leading fast fashion brands on Twitter
Szilvay, Elina (2023)Pikamuotibrändit hyödyntävät markkinoinnissaan laajasti sosiaalista mediaa. Tutkimukseni kohde Twitter, joka tunnetaan nykyisin nimellä X, on yksi käytetyimmistä sosiaalisen median alustoista. H&M ja Zara ovat pikamuotijättejä, ... -
“Way too cool to ever be frozen” : analyzing the online interactions of the Wendy’s roasting trend
Kortesoja, Heidi (2020)Tässä tutkielmassa analysoin amerikkalaisen ravintolaketju Wendy’sin roasting-trendiä, sekä roasting-diskurssia yleensä keskusteluanalyysin ja metaviestianalyysin avulla. Wendy’s-ravintolaketjun roasting-trendi oli sosiaalisen ... -
Uutinen syntyy uudelleen : uutinen ja uutisjournalismi monimediaisessa toimintaympäristössä - tapauksena Yleisradion alueelliset uutiset
Hytönen, Timo (Jyväskylän yliopisto, 2013)