Programming, blogs and videos : are these really part of literacy?
Leino, K. Programming, blogs and videos : are these really part of literacy?. Ruusupuisto News. https://peda.net/jyu/ruusupuisto/en/archive/pbavatrpoll
Published in
Ruusupuisto NewsAuthors
Date
2018Copyright
© Leino & Jyväskylän yliopisto, 2018.
Publisher
Jyväskylän yliopistoKeywords
Original source
https://peda.net/jyu/ruusupuisto/en/archive/pbavatrpollPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27995298
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opettajien käsityksiä lukemisesta ja kirjoittamisesta sekä omasta opetuksestaan monilukutaidon viitekehyksessä
Kehus, Henna (2016)Maisterintutkielmassa tarkastellaan opettajien käsityksiä lukemisesta ja kirjoittamisesta sekä opetuksestaan monilukutaidon viitekehyksessä. Tarkoituksena on selvittää, millaisia lukemiskäsityksiä opettajilla on. ... -
Ainedidaktiikan kielitietoinen ulottuvuus : yhdeksäsluokkalaisten käsityksiä monilukutaidosta osana maantiedon tekstikäytänteitä
Räty, Tilmaria (2020)Tässä tutkimuksessa tarkastelen yhdeksäsluokkalaisten oppilaiden käsityksiä monilukutaidosta maantiedon tekstikäytänteissä. Tutkimus kuuluu ainedidaktiselle tutkimuskentälle, koska se tarkastelee monilukutaitoa maantieteellisessä ... -
Ohjelmointi, blogit ja videotko lukutaitoa?
Leino, Kaisa (Jyväskylän yliopisto, 2017) -
Parents’ Experiences on a Family Literacy Program in Finland
Aerila, Juli-Anna; Kauppinen, Merja; Siipola, Mari (European Open Science Publishing, 2023)In this article, we investigate a family literacy program called Bedtime Story Shelf, which is an application of lending libraries. In Bedtime Story Shelf-program the families are loaning books from ECE centers and schools ... -
Lukemisen linjaukset : lukutaito ja sen opetus perusopetuksen äidinkielen ja kirjallisuuden opetussuunnitelmissa
Kauppinen, Merja (Jyväskylän yliopisto, 2010)