Käytettävyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen verkkokaupassa
Authors
Date
2018Discipline
Information Systems ScienceAccess restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Käytettävyyden vaikutus asiakkaan käyttäjäkokemukseen verkkokaupassa
Karhunen, Niko (2020)Verkostoituva maailma ja kasvava kilpailu verkkokauppojen välillä asettaa verkkokauppojen suunnittelijoille entistä enemmän haasteita tuoda oma palvelunsa muiden tietoisuuteen. Verkkokauppojen menestystä ei voi enää taata ... -
Verkkosivuston käytettävyyden merkitys verkkokaupassa
Ranta, Emma (2012)Ranta, Emma Sofia Verkkosivuston käytettävyyden merkitys verkkokaupassa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 37 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatintutkielma Ohjaaja: Salo, Markus Tämä kirjallisuuskatsauksena ... -
Käytettävyyden osatekijöiden ja luottamuksen väliset yhteydet verkkokaupassa
Nyyssönen, Iida (2016)Verkkokaupan menestyksen kannalta asiakkaan luottamus kauppaa kohtaan on avainasemassa. Myyjän tuleekin tietää, kuinka luottamusta pystytään omalla toiminnalla vahvistamaan. Yksi merkittävä tekijä luottamuksen muodostumi-sessa ... -
Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut : tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa
Punkkinen, Toni (2015)Teknologisten kanavien kehitys on kasvattanut tutkijoiden kiinnostusta kuluttajien ostoprosessia kohtaan. Lisäksi verkossa esiintyvien tuotearvostelujen vaikutusta ostopää- tökseen on tutkittu nykyään paljon. Asiakkaan ... -
Kuluttajan luottamuksen vaikutus ostopäätösprosessiin verkkokaupassa
Kokko, Iida (2018)Verkkokaupankäynti on digitalisaation myötä kasvanut huomattavasti. Myös kuluttajan luottamuksen merkitys verkkokaupan kontekstissa on lisääntynyt. Kuluttajan ostopäätösprosessi on verkkokaupan myötä monimuotoistunut ja ...