University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Kandidaatintutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Kandidaatintutkielmat > View Item

Käytettävyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen verkkokaupassa

Icon
525.6 Kb

Authors
Laajalehto, Sampo
Date
2018
Discipline
Information Systems Science
Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
You can request a copy of this thesis here

 
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201801301382

Metadata
Show full item record
Collections
  • Kandidaatintutkielmat [4410]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Käytettävyyden vaikutus asiakkaan käyttäjäkokemukseen verkkokaupassa 

    Karhunen, Niko (2020)
    Verkostoituva maailma ja kasvava kilpailu verkkokauppojen välillä asettaa verkkokauppojen suunnittelijoille entistä enemmän haasteita tuoda oma palvelunsa muiden tietoisuuteen. Verkkokauppojen menestystä ei voi enää taata ...
  • Verkkosivuston käytettävyyden merkitys verkkokaupassa 

    Ranta, Emma (2012)
    Ranta, Emma Sofia Verkkosivuston käytettävyyden merkitys verkkokaupassa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 37 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatintutkielma Ohjaaja: Salo, Markus Tämä kirjallisuuskatsauksena ...
  • Käytettävyyden osatekijöiden ja luottamuksen väliset yhteydet verkkokaupassa 

    Nyyssönen, Iida (2016)
    Verkkokaupan menestyksen kannalta asiakkaan luottamus kauppaa kohtaan on avainasemassa. Myyjän tuleekin tietää, kuinka luottamusta pystytään omalla toiminnalla vahvistamaan. Yksi merkittävä tekijä luottamuksen muodostumi-sessa ...
  • Kuluttajan luottamuksen vaikutus ostopäätösprosessiin verkkokaupassa 

    Kokko, Iida (2018)
    Verkkokaupankäynti on digitalisaation myötä kasvanut huomattavasti. Myös kuluttajan luottamuksen merkitys verkkokaupan kontekstissa on lisääntynyt. Kuluttajan ostopäätösprosessi on verkkokaupan myötä monimuotoistunut ja ...
  • Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut : tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa 

    Punkkinen, Toni (2015)
    Teknologisten kanavien kehitys on kasvattanut tutkijoiden kiinnostusta kuluttajien ostoprosessia kohtaan. Lisäksi verkossa esiintyvien tuotearvostelujen vaikutusta ostopää- tökseen on tutkittu nykyään paljon. Asiakkaan ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre