Sarjakuvabloggaaminen - terapiaa & vertaistukea?
Kontturi, K., & Rintanen, V. Sarjakuvabloggaaminen - terapiaa & vertaistukea?. Kuti, (45, liite). http://www.kutikuti.com/kuti_pdf/Kuti45_insert_spreads.pdf
Published in
KutiDate
2017Discipline
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingCopyright
© Tekijät & Kutikuti, 2017.
Publisher
KutikutiISSN Search the Publication Forum
1796-587XKeywords
Original source
http://www.kutikuti.com/kuti_pdf/Kuti45_insert_spreads.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27304359
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Sarjakuvabloggaaminen tekee tunteista näkyviä
Kontturi, Katja; Rantanen, Viivi (Suomen sarjakuvaseura, 2017) -
Bloggaajan vuorovaikutusroolit suosituissa blogeissa
Mäenpää, Jaana (2016)Maisterintutkielma käsittelee kielellisesti ilmenevää vuorovaikutusta ja bloggaajalle rakentuvia rooleja suosituissa blogeissa. Tavoitteena on selvittää, millaiset kielelliset keinot toimivat roolien rakentajina. Lukijan ... -
Ammattimaisten bloggaajien käsityksiä blogien nimistä ja nimeämisperusteista
Leppänen, Niina (2016)Tässä tutkielmassa selvitän ammattimaisten bloggaajien käsityksiä blogien nimistä ja nimeämisperusteista kyselytutkimuksen avulla. Blogien nimet on nimikategoriana melko uusi, eikä sitä ole vielä juurikaan tutkittu. ... -
Hyvinvointibloggaajien käsitykset heidän blogiensa vaikutuksesta lukijoihinsa
Kosola, Katja; Temonen, Jutta (2018)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää suomalaisten hyvinvointibloggaajien käsityksiä siitä, miten he vaikuttavat lukijoihinsa, sekä bloggaajien vastuutaan tuottamastaan sisällöstään. Lisäksi selvitimme, ovatko ... -
Constructing consumer femininities : a study of young female bloggers' portrayal of consumption in fashion blogs
Kärki, Maija (2015)Tutkijat ovat jo pitkään kiinnittäneet huomiota siihen, kuinka nuorille naisille suunnatut aikakauslehdet esittävät naiset ensisijaisesti kuluttajina ja rohkaisevat heitä rakentamaan naiseuttaan kuluttamisen varaan. ...