Sarjakuvabloggaaminen - terapiaa & vertaistukea?
Kontturi, K., & Rintanen, V. Sarjakuvabloggaaminen - terapiaa & vertaistukea?. Kuti, (45, liite). http://www.kutikuti.com/kuti_pdf/Kuti45_insert_spreads.pdf
Julkaistu sarjassa
KutiPäivämäärä
2017Oppiaine
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingTekijänoikeudet
© Tekijät & Kutikuti, 2017.
Julkaisija
KutikutiISSN Hae Julkaisufoorumista
1796-587XAsiasanat
Alkuperäislähde
http://www.kutikuti.com/kuti_pdf/Kuti45_insert_spreads.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27304359
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Sarjakuvabloggaaminen tekee tunteista näkyviä
Kontturi, Katja; Rantanen, Viivi (Suomen sarjakuvaseura, 2017) -
Bloggaajan vuorovaikutusroolit suosituissa blogeissa
Mäenpää, Jaana (2016)Maisterintutkielma käsittelee kielellisesti ilmenevää vuorovaikutusta ja bloggaajalle rakentuvia rooleja suosituissa blogeissa. Tavoitteena on selvittää, millaiset kielelliset keinot toimivat roolien rakentajina. Lukijan ... -
Ammattimaisten bloggaajien käsityksiä blogien nimistä ja nimeämisperusteista
Leppänen, Niina (2016)Tässä tutkielmassa selvitän ammattimaisten bloggaajien käsityksiä blogien nimistä ja nimeämisperusteista kyselytutkimuksen avulla. Blogien nimet on nimikategoriana melko uusi, eikä sitä ole vielä juurikaan tutkittu. ... -
Hyvinvointibloggaajien käsitykset heidän blogiensa vaikutuksesta lukijoihinsa
Kosola, Katja; Temonen, Jutta (2018)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää suomalaisten hyvinvointibloggaajien käsityksiä siitä, miten he vaikuttavat lukijoihinsa, sekä bloggaajien vastuutaan tuottamastaan sisällöstään. Lisäksi selvitimme, ovatko ... -
Constructing consumer femininities : a study of young female bloggers' portrayal of consumption in fashion blogs
Kärki, Maija (2015)Tutkijat ovat jo pitkään kiinnittäneet huomiota siihen, kuinka nuorille naisille suunnatut aikakauslehdet esittävät naiset ensisijaisesti kuluttajina ja rohkaisevat heitä rakentamaan naiseuttaan kuluttamisen varaan. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.