Yliopistofysiikkaa laatuaikaoppimalla : teknologiset työkalut yhteisöllisen tutkivan oppimisen tukena
Lämsä, J., Hämäläinen, R., Koskinen, P., & Viiri, J. (2017). Yliopistofysiikkaa laatuaikaoppimalla : teknologiset työkalut yhteisöllisen tutkivan oppimisen tukena. In J. Viteli, & A. Östman (Eds.), Tuovi 15: Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2017 -konferenssin tutkijatapaamisen artikkelit (pp. 15-28). Tampereen yliopisto. TRIM research reports, 23. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-03-0499-7
Julkaistu sarjassa
TRIM research reportsPäivämäärä
2017Oppiaine
FysiikkaKasvatustiedeMatematiikka ja luonnontieteetPhysicsEducationMatematiikka ja luonnontieteetTekijänoikeudet
© Kirjoittajat & Tampereen yliopisto, 2017.
Julkaisija
Tampereen yliopistoEmojulkaisun ISBN
978-952-03-0499-7Konferenssi
Interaktiivinen tekniikka koulutuksessaKuuluu julkaisuun
Tuovi 15: Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2017 -konferenssin tutkijatapaamisen artikkelitISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-2141Asiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-03-0499-7Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27232555
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Dialogisen tutkivan oppimisen työtavat vastavalmistuneiden luokanopettajien opetuksessa
Väyrynen, Ville (2016)Ympäristö- ja luonnontiedon luokanopettajankoulutukseen panostamista ja opettajien jatkokouluttamista suositellaan opetushallituksen (2006) tekemässä luonnontieteiden oppimistulosten arviointia koskevassa tutkimuksessa. ... -
Minäkö pitäisin oopperasta? : tutkivan oppimisen opetusmenetelmä oopperakasvatuksessa
Tolvanen, Milla (2015)Tutkimuksen tavoitteena on ollut selvittää, miten tutkivan oppimisen menetelmällä voidaan opettaa oopperaa. Tarkastelussa on keskitytty siihen, miten opiskelijoiden käsitykset oopperasta ja asenteet oopperaa kohtaan muuttuvat ... -
Opiskelijoiden podcastit ja vlogit kielenoppimisen ja arvioinnin tukena
Vaakanainen, Veijo (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2020)Tieto- ja viestintäteknologia tarjoaa monia mahdollisuuksia kielen oppimiseen, opettamiseen ja arviointiin. Podcastit ja vlogit ovat monille opiskelijoille vapaa-ajalta tuttuja, mutta yliopisto-opetuksessa niitä on ... -
Tapaustutkimus funktion käsitteen oppimisesta tutkivan matematiikan keinoin
Hiltunen, Jenna (2013)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.