Career practitioners' conceptions of social media and competency for social media in career services
Julkaistu sarjassa
Tutkimuksia / Koulutuksen tutkimuslaitosTekijät
Päivämäärä
2017Oppiaine
KasvatustiedeJulkaisija
University of Jyväskylä, Finnish Institute for Educational ResearchISBN
978-951-39-7160-1ISSN Hae Julkaisufoorumista
2243-1381Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Tutkimuksia [39]
- Väitöskirjat [3411]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Bridging the gap between research and practice : using phenomenographic findings to develop training for career practitioners
Kettunen, Jaana; Tynjälä, Päivi (Springer Science and Business Media LLC, 2022) -
Career experts’ conceptions of innovation in career development
Kettunen, Jaana (Springer, 2023)This article reports the findings from a phenomenographic investigation into career experts’ conceptions of innovation in career development. The results show that conceptions of innovation in career development varied ... -
Career practitioners' conceptions of competency for social media in career services
Kettunen, Jaana; Sampson, James P.; Vuorinen, Raimo (Routledge; Careers Research and Advisory Centre, 2015)This article reports findings from a phenomenographic investigation into career practitioners' understanding of competency for social media in career services. Sixteen Danish and Finnish practitioners with experience using ... -
Career practitioners' conceptions of social media in career services
Kettunen, Jaana; Vuorinen, Raimo; Sampson, James P. (Routledge, 2013)This article reports the outcomes of a study, undertaken from a phenomenographic perspective, of career practitioners' conceptions of social media usage in career services. Fifteen Finnish career practitioners – representing ... -
"Tää eettisyys on jo niinku opon työn ytimessä" : opinto-ohjaajien käsityksiä ohjaustyön eettisistä ristiriidoista
Jaakonaho, Kaisa; Manninen, Merja (2019)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli lisätä ymmärrystä erilaisista tavoista, joilla opinto-ohjaajat käsittävät ohjaustyön eettiset ristiriidat ja miten he ovat niitä ratkaisseet. Tuomalla esille käsityksiä haluamme nostaa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.