Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorJuutinen, Sanna
dc.contributor.authorCollan, Kalle
dc.date.accessioned2017-05-18T12:00:15Z
dc.date.available2017-05-18T12:00:15Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54028
dc.description.abstractElektroninen urheilu, eli videopelien pelaaminen kilpailullisesti, on kasvattanut suosiota ja on merkittävä osa joidenkin elämää. Elektroninen urheilu on myös luonut monille ihmisille mahdollisuuden nousta suosioon e-urheilijana. Kyseessä on kuitenkin suhteellisen tuore ilmiö, joka muuttaa muotoaan edelleen ja sen tämänhetkinen tila on epävakaa. Tässä tutkielmassa pyritään selvittämään elektronisen urheilun ”urheilullistamiseen” liittyviä haasteita. Pääpainona pyritään saamaan jonkinlainen käsitys, voiko elektronista urheilua luokitella urheiluksi.fi
dc.description.abstractPlaying video games competitively, also known as electronic sports, is a phenomenon which has lately grown in popularity and has become a great part of some people’s lives. Electronic sports has offered an opportunity for some to achieve and gain fame as an e-athlete. However, electronic sports is a relatively new phenomenon which is constantly changing its form and its current state is unstable. This thesis tries to provide information regarding the challenges of ”sportification” of electronic sports. The main focus is to achieve some kind of understanding if it is possible to classify electronic sports as sports.en
dc.format.extent25
dc.language.isofin
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.othereSports
dc.subject.otherelektroninen urheilu
dc.subject.othere-urheilu
dc.subject.othervideopelit
dc.subject.othertietokonepelit
dc.subject.otherurheilu
dc.subject.otherkarkeamotoriikka
dc.subject.otherhienomotoriikka
dc.subject.otherfyysisyys
dc.titleElektronisen ja perinteisen urheilun vertailua
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201705182408
dc.type.ontasotKandidaatintutkielmafi
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.date.updated2017-05-18T12:00:15Z
dc.rights.accesslevelopenAccessfi


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot