Ole hiljaa, ja mieti!
Kukkola, J. E. Ole hiljaa, ja mieti!. Ruusupuiston uutiset, (3). https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/3-2017/ohjmthsso
Published in
Ruusupuiston uutisetAuthors
Date
2017Copyright
© Kukkola & Jyväskylän yliopisto, 2017.
Publisher
Jyväskylän yliopisto
Original source
https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/3-2017/ohjmthssoPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27001713
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Erityisherkät opettajat herkkyyden tunnistajina
Mokkila, Elina (2017)Tutkimuksen tavoitteena oli kuvata itsensä erityisherkiksi määrittelevien opettajien (Highly Sensitive Person, HSP) kokemuksia erityisherkkyydestä. Tutkimustehtävänä oli kuvata ja ymmärtää, miten opettajat kokevat oman ... -
Vanhemmuustyylien yhteys esiopetusikäisten lasten ongelmakäyttäytymiseen
Salmenkangas, Heidi; Vasalampi, Riitta (2007) -
Luokanopettajaopiskelijoiden persoonallisuus introvertti - ekstrovertti -jatkumon näkökulmasta
Piironen, Suvi; Rokala, Ville (2015)Piironen, Suvi & Rokala, Ville. 2015. Luokanopettajaopiskelijoiden persoonallisuus introvertti – ekstrovertti -jatkumon näkökulmasta. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. ... -
Sosiaaliset taidot ovat entistä tärkeämpiä työelämässä
Jokinen, Juho; Sieppi, Antti (Palkansaajien tutkimuslaitos, 2018)Teknologiset innovaatiot muovaavat yhä voimakkaammin työmarkkinoita, kun koneet ja robotit ottavat hoidettavakseen työtehtäviä. Osa työelämässä aiemmin vaadituista taidoista vanhentuu tai muuttuu hyödyttömiksi, ja tilalle ... -
Lastentarhanopettaja lasten autonomian tukijana varhaiskasvatuksessa
Rautamies, Erja; Koivula, Merja; Vähäsantanen, Katja (Suomen Varhaiskasvatus ry., 2018)Pyrkimys autonomisuuteen on yksi ihmisen psykologisista perustarpeista, joka alkaa kehittyä noin kahdesta ikävuodesta eteenpäin. Autonomiaa on kuitenkin tutkittu empiirisesti hyvin vähän varhaiskasvatuksen kontekstissa ...