Kun hevonen karkasi kesken tentin – verkko-opiskelun mahdollisuuksia uusiin opetussuunnitelmiin?
Ladonlahti, T. (2016, 11.05.2016). Kun hevonen karkasi kesken tentin – verkko-opiskelun mahdollisuuksia uusiin opetussuunnitelmiin?. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/ladonlahti
Published in
TiedeblogiAuthors
Date
2016Copyright
© Ladonlahti & Jyväskylän yliopisto, 2016.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
2489-2335Keywords
Original source
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/ladonlahtiPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25702617
Metadata
Show full item recordCollections
- Avoin yliopisto [169]
- Tiedeblogi [127]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kriittinen katsaus aikuisopiskelijoiden verkko-opiskelun oppimistuloksia selittäviin tekijöihin
Juomoja, Matias (2018)Tutkimus käsittelee aikuisopiskelijoiden verkko-oppimisen edellytyksiin, laatuun ja oppimistuloksiin vaikuttavia tekijöitä. Tutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa laadullisten tekijöiden vaikutusta aikuisopiskelijoille ... -
Verkossa oppimisen edellytykset, opiskelijoiden verkko-opiskeluvalmiudet ja verkko-opiskelun tukeminen : etnografinen tutkimus monimuotoisesta äidinkielen kurssista ammatillisessa perustutkintokoulutuksessa
Tikkanen, Anne (2020)Ammatillisen koulutuksen reformin myötä verkko-opiskelu tulee lisääntymään tulevaisuudessa. Tässä tutkimuksessa kartoitettiin ammatillisten perustutkinnon aloittavien nuorten verkossa oppimisen edellytyksiä, verkko-opisk ... -
Verkko toisen kielen itsenäisen opiskelun tukena kotoutumiskoulutuksen aikana
Ivanov, Mirja (2019)Tutkimuksessa tarkasteltiin digitaalisten välineiden hyödyntämistä oppimisen tukena maahanmuuttajien kotoutumiskoulutusten suomen kielen opinnoissa. Erityisen mielenkiinnon kohteena oli maahanmuuttajien oma näkökulma: mitkä ... -
Voimaantumisen mahdollisuuksia verkko-opiskeluympäristöissä
Kinnunen, Heli (2002) -
Teaching Practices During the Covid-19 Pandemic in Austria, Estonia, Finland and Romania
Tuul, Maire; Tuul, Madis; Fenyvesi, Kristof; Yada, Takumi; Lázár, Csilla; Ferencz-Salamon, Alpár (Tallinna ülikool, 2022)