Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta
Authors
Date
2015Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kouluviihtyvyys fyysisen oppimisympäristön näkökulmasta Joutsenmerkityissä kouluissa
Komulainen, Kamilla; Latva-aho, Jenni (2022)Tässä tutkimuksessa tutkittiin oppilaiden ja opettajien kokemaa kouluviihtyvyyttä ja oppimista fyysisessä oppimisympäristössä Joutsenmerkityissä kouluissa. Joutsenmerkitty koulu on pohjoismaisen ympäristömerkin kriteerien ... -
Peer interaction, mediation, and a view of teachers as creators of learner L2 development
Poehner, Matthew E.; Leontjev, Dmitri (Wiley-Blackwell, 2023)SLA researchers in a variety of theoretical traditions have argued that interaction is essential to supporting learner L2 (second/foreign language) development. While L2 research informed by sociocultural theory has generally ... -
Knowing matters : how students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction
Jakonen, Teppo (University of Jyväskylä, 2014) -
Luokanopettajien kokemuksia hyvästä vuorovaikutuksesta opettajan ja oppilaan välillä
Kanerva, Sanna (2022)Tämän kasvatustieteen pro gradu -tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella opettajien kokemuksia opettajan ja oppilaan välisestä hyvästä vuorovaikutuksesta. Tarkoituksena oli selvittää, millaisia kokemuksia luokanopettajilla ... -
Oppilaan yksilöllinen kohtaaminen : arvostamista ja suunnitelmallisuutta
Huovinen, Terhi (Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry, 2022)Oppilaan yksilöllinen kohtaaminen on useimmille opettajille erittäin tärkeää. Ilman suunnitelmallisuutta yksittäiset oppilaat jäävät kuitenkin suurissa opetusryhmissä helposti ilman kaipaamaansa huomiota.