University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Oppimisympäristön erilaiset merkitykset ADHD-oppilaan tarpeiden näkökulmasta

Icon
327.9 Kb

Authors
Hakala, Laura
Date
2015
Discipline
ErityispedagogiikkaSpecial Education
Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
You can request a copy of this thesis here

 
Keywords
oppimisympäristö ADHD koulu oppilaat sosiaalinen vuorovaikutus
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201502131316

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [24521]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Kouluviihtyvyys fyysisen oppimisympäristön näkökulmasta Joutsenmerkityissä kouluissa 

    Komulainen, Kamilla; Latva-aho, Jenni (2022)
    Tässä tutkimuksessa tutkittiin oppilaiden ja opettajien kokemaa kouluviihtyvyyttä ja oppimista fyysisessä oppimisympäristössä Joutsenmerkityissä kouluissa. Joutsenmerkitty koulu on pohjoismaisen ympäristömerkin kriteerien ...
  • Luokanopettajien kokemuksia hyvästä vuorovaikutuksesta opettajan ja oppilaan välillä 

    Kanerva, Sanna (2022)
    Tämän kasvatustieteen pro gradu -tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella opettajien kokemuksia opettajan ja oppilaan välisestä hyvästä vuorovaikutuksesta. Tarkoituksena oli selvittää, millaisia kokemuksia luokanopettajilla ...
  • Oppilaan yksilöllinen kohtaaminen : arvostamista ja suunnitelmallisuutta 

    Huovinen, Terhi (Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry, 2022)
    Oppilaan yksilöllinen kohtaaminen on useimmille opettajille erittäin tärkeää. Ilman suunnitelmallisuutta yksittäiset oppilaat jäävät kuitenkin suurissa opetusryhmissä helposti ilman kaipaamaansa huomiota.
  • Collaborative knowledge construction in authentic school contexts 

    Arvaja, Maarit (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2005)
  • Temperamenttitietoisuus opettajan pedagogisena työvälineenä verkko-opetusympäristössä 

    Ahola, Milla (2020)
    Kuivasojan alakoululla temperamenttitietoisuutta hyödynnetään luokkahuoneopetuksessa. Tässä tutkimuksessa tutkittiin, miten temperamenttitietoisuutta voidaan tukea, kun opetusta siirretään Peda.net verkko-opetusympäristö ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre