dc.contributor.author | Arvaja, Maarit | |
dc.date.accessioned | 2014-09-19T11:17:58Z | |
dc.date.available | 2014-09-19T11:17:58Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-3227-5 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1445739 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44295 | |
dc.format.extent | Verkkoaineisto (87 sivua) | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos | |
dc.relation.ispartofseries | Tutkimuksia / Koulutuksen tutkimuslaitos | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | knowledge construction | |
dc.subject.other | learning process | |
dc.subject.other | social interaction | |
dc.subject.other | computer-assisted instruction | |
dc.subject.other | computer-supported collaborative learning | |
dc.subject.other | learning context | |
dc.subject.other | collaborative learning | |
dc.title | Collaborative knowledge construction in authentic school contexts | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-3227-5 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustiede | fi |
dc.relation.issn | 1455-447X | |
dc.relation.numberinseries | 26 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | yhteistoiminnallinen oppiminen | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | oppilaat | |
dc.subject.yso | vuorovaikutus | |
dc.subject.yso | ryhmätyö | |
dc.subject.yso | pienryhmät | |
dc.subject.yso | oppimisprosessi | |
dc.subject.yso | koulu | |
dc.subject.yso | yhteisöllinen oppiminen | |
dc.subject.yso | sosiaalinen vuorovaikutus | |
dc.subject.yso | peruskoulu | |
dc.subject.yso | verkko-opetus | |
dc.subject.yso | oppimisympäristö | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |