Kaivetaan filmi kelastaan - elokuva monilukutaidon harjaannuttajana
Kauppinen, M. (2014). Kaivetaan filmi kelastaan - elokuva monilukutaidon harjaannuttajana. Kielikukko, 33(2), 20-23. http://finnishreadingassociation.blogspot.fi/p/blog-page_2459.html
Julkaistu sarjassa
KielikukkoTekijät
Päivämäärä
2014Julkaisija
Suomen puhe-luki-yhdistys FinRAISSN Hae Julkaisufoorumista
0780-0940Asiasanat
Alkuperäislähde
http://finnishreadingassociation.blogspot.fi/p/blog-page_2459.htmlJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/23688540
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
LUKILOKI-koulutuksesta eväitä monilukutaidon opetukseen
Lehtinen, Auli; Luokomaa, Sanna; Mäkinen, Elina; Nousiainen, Tuula; Ruotsalainen, Jenni; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Jyväskylän yliopisto, 2020)LUKILOKI-täydennyskoulutus on tarjonnut tutkimustietoa ja käytännön työkaluja yli 1800 opettajalle varhaiskasvatuksesta toiselle asteelle. Koulutus keskittyy oppimisen ja motivaation tukemiseen, monilukutaitoon, ... -
Varhaiskasvatuksen opettajien näkemyksiä maahanmuuttajalasten oman äidinkielen tukemisesta päiväkodissa
Hosionaho, Katariina; Pienimäki, Petra (2021)Tutkimuksemme tavoitteena oli selvittää, miten suomalaisessa varhaiskasvatuksessa tuetaan maahanmuuttajalasten omaa äidinkieltä sekä millaista hyötyä oman äidinkielen tukemisesta on maahanmuuttajalapsille. Aineistonkeruu ... -
Luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä äidinkielestä oppiaineena
Tarnanen, Mirja; Aalto, Eija; Kauppinen, Merja (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2013)This article examines language awareness and beliefs of primary teacher students in their first academic year. In this study, language awareness is understood as explicit knowledge about language, and as conscious perception ... -
Three perspectives on the role of teacher beliefs in the language classroom
Krogager Andersen, Line (Centre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä, 2021)This study explores the role of teacher beliefs in two teachers’ implementation of a collaboratively planned teaching activity into classroom practice. It is a retrospective case study aiming to explain how the difference ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.