Kaivetaan filmi kelastaan - elokuva monilukutaidon harjaannuttajana
Kauppinen, M. (2014). Kaivetaan filmi kelastaan - elokuva monilukutaidon harjaannuttajana. Kielikukko, 33(2), 20-23. http://finnishreadingassociation.blogspot.fi/p/blog-page_2459.html
Julkaistu sarjassa
KielikukkoTekijät
Päivämäärä
2014Julkaisija
Suomen puhe-luki-yhdistys FinRAISSN Hae Julkaisufoorumista
0780-0940Asiasanat
Alkuperäislähde
http://finnishreadingassociation.blogspot.fi/p/blog-page_2459.htmlJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/23688540
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Implementing multilingual pedagogy in Finnish ECEC groups : from monolingual practices towards more systematic approaches
Aerila, Juli-Anna; Tyrer, Maria; Harju-Luukkainen, Heidi; Repo, Elisa; Bayram, Siddik (Routledge, Taylor & Francis Group, 2024)The study explores the implementation of multilingual pedagogy in Finnish early childhood education and care (ECEC) settings. Utilising the LangPeda assessment tool, data were collected from 82 ECEC groups across 47 centres. ... -
LUKILOKI-koulutuksesta eväitä monilukutaidon opetukseen
Lehtinen, Auli; Luokomaa, Sanna; Mäkinen, Elina; Nousiainen, Tuula; Ruotsalainen, Jenni; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Jyväskylän yliopisto, 2020)LUKILOKI-täydennyskoulutus on tarjonnut tutkimustietoa ja käytännön työkaluja yli 1800 opettajalle varhaiskasvatuksesta toiselle asteelle. Koulutus keskittyy oppimisen ja motivaation tukemiseen, monilukutaitoon, ... -
Exploring the Relationship between CLIL and L1 Ability in Finland : Analyzing Written and Oral Production
Launonen, Peter; Roiha, Anssi; Maijala, Minna (Universidad de la Sabana, 2022)This study explores the relationship between CLIL and L1 ability in a Finnish secondary education context. The study is based on the analysis of L1 written and oral productions of four ninth-grade students (2 CLIL and 2 ... -
Varhaiskasvatuksen opettajien näkemyksiä maahanmuuttajalasten oman äidinkielen tukemisesta päiväkodissa
Hosionaho, Katariina; Pienimäki, Petra (2021)Tutkimuksemme tavoitteena oli selvittää, miten suomalaisessa varhaiskasvatuksessa tuetaan maahanmuuttajalasten omaa äidinkieltä sekä millaista hyötyä oman äidinkielen tukemisesta on maahanmuuttajalapsille. Aineistonkeruu ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.