Arviointiyhteiskunta, osaaminen ja ”entäpä jos…”
Saarinen, T., & Vaarala, H. (2014). Arviointiyhteiskunta, osaaminen ja ”entäpä jos…”. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 10.4.2014(Huhtikuu). http://www.kieliverkosto.fi/article/paakirjoitus/
Päivämäärä
2014Tekijänoikeudet
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Julkaisija
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-0181Asiasanat
Alkuperäislähde
http://www.kieliverkosto.fi/article/paakirjoitus/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/23586254
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Virtuaalisen tuen koettu arvo aktiivisessa oppimisessa
Kuntala, Jani-Petteri (2020)Maailman muuttuessa nopealla syklillä odotetaan myös ihmisten pysyvän muutoksen mukana. Jotta ihmiset pystyvät vastaamaan muutokseen, tulee ihmisten kehittää ja kouluttaa itseään aktiivisesti. Koulutusmarkkinat ovat Suomessa ... -
S2-opettajien kokemuksia kielitaidon arvioinnista ammatillisen koulutuksen kentällä vuosina 2009 ja 2019
Lehdenvirta, Jenni (2020)2000-luvun ensimmäiset vuosikymmenet ovat tuoneet kielitaidon arviointiin ja opetukseen merkittäviä muutoksia. Näkemys kielestä ja kielitaidosta on laajentunut formalistisista ja struktuureja painottaneista näkemyksistä ... -
Lähihoitajaopiskelijoiden työssäoppimisen ammatillisen osaamisen arviointidiskurssit
Rahunen, Arja (2020)Työssäoppiminen on olennainen osa lähihoitajaksi opiskelua. Sitä on opiskelijan oman henkilökohtaisen osaamisen kehittymisen suunnitelman (HOKS) mukaisesti kaikissa tutkinnon osissa ja se tapahtuu sosiaali- ja terveysalan ... -
Henkilöstökoulutuksen arviointi osallistujan näkökulmasta : case Akatemia-henkilöstökoulutusohjelma
Renko, Jari-Pekka (2017)Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan henkilöstökoulutuksen arviointia osallistujan näkökulmasta. Tutkielman tavoitteena on avata henkilöstön kehittämisen ja henkilöstökoulutuksen aihekenttää sekä kartoittaa tekijät, ... -
Digitaalisten osaamismerkkien käyttöönoton kannattavuuden tutkiminen toisen asteen ammatillisessa opetuksessa
Moilanen, Juha (2016)Digitaaliset osaamismerkit ovat tulleet yleiseen tietoisuuteen osaamisen tunnustamisen välineenä. Toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa tätä uutta menetelmää ei ole vielä yleisesti käytetty. Tässä tutkimuksessa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.