Arviointiyhteiskunta, osaaminen ja ”entäpä jos…”
Saarinen, T., & Vaarala, H. (2014). Arviointiyhteiskunta, osaaminen ja ”entäpä jos…”. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 10.4.2014(Huhtikuu). http://www.kieliverkosto.fi/article/paakirjoitus/
Published in
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaDate
2014Discipline
Soveltava kielitiedePublisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181Keywords
Original source
http://www.kieliverkosto.fi/article/paakirjoitus/Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/23586254
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Osaaminen kestävällä pohjalla : PISA 2003 Suomessa
Kupari, Pekka; Välijärvi, Jouni; Linnakylä, Pirjo; Reinikainen, Pasi; Brunell, Viking; Leino, Kaisa; Sulkunen, Sari; Törnroos, Jukka; Malin, Antero; Puhakka, Eija (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2005) -
Lähihoitajaopiskelijoiden työssäoppimisen ammatillisen osaamisen arviointidiskurssit
Rahunen, Arja (2020)Työssäoppiminen on olennainen osa lähihoitajaksi opiskelua. Sitä on opiskelijan oman henkilökohtaisen osaamisen kehittymisen suunnitelman (HOKS) mukaisesti kaikissa tutkinnon osissa ja se tapahtuu sosiaali- ja terveysalan ... -
S2-opettajien kokemuksia kielitaidon arvioinnista ammatillisen koulutuksen kentällä vuosina 2009 ja 2019
Lehdenvirta, Jenni (2020)2000-luvun ensimmäiset vuosikymmenet ovat tuoneet kielitaidon arviointiin ja opetukseen merkittäviä muutoksia. Näkemys kielestä ja kielitaidosta on laajentunut formalistisista ja struktuureja painottaneista näkemyksistä ... -
Kun historian sisältöjen osaaminen ei riitä : alakoulun historian oppikirjasarjat historian osaamisen arvioinnissa
Lyhty, Jarmo (2018)Tässä tutkielmassa tarkasteltiin alakoulun historian opetuksessa käytettävien kolmen oppikirjasarjan arviointiajattelua ja -välineitä. Niistä selvitettiin, antavatko oppikirjasarjat opettajalle välineitä monipuoliseen ja ... -
Ammatillisen opettajankoulutuksen tuloksellisuus : "tapausesimerkkinä Oulun ammatillinen opettajakorkeakoulu"
Huttu, Pirkko (2015)Tutkimuksen tavoitteena oli saada tietoa Ammatillisen opettajankoulutuksen tuloksellisuuden kokonaisuudesta. Tarkoituksena oli selvittää, miten avainhenkilöt määrittävät tuloksellisuutta ja minkälaista heidän mielestään ...