Oppikirja eläköön! : teoreettisia ja käytännön näkökohtia kielten oppimateriaalien uudistamiseen
Alternative title
Teoreettisia ja käytännön näkökohtia kielten oppimateriaalien uudistamiseenPublisher
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-5141-2ISSN Search the Publication Forum
1459-4331Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3542]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Peer interaction, mediation, and a view of teachers as creators of learner L2 development
Poehner, Matthew E.; Leontjev, Dmitri (Wiley-Blackwell, 2023)SLA researchers in a variety of theoretical traditions have argued that interaction is essential to supporting learner L2 (second/foreign language) development. While L2 research informed by sociocultural theory has generally ... -
Language awareness and cultural awareness in EFL textbooks : an analysis of EFL textbooks for seventh grade in Finnish basic education
Laukkanen, Otto (2017)Kielitietoisuus ja kulttuurillinen moninaisuus sekä kulttuurien väliseen ymmärrykseen ja yhteistyöhön pyrkiminen eli kulttuuritietoisuus ovat niin nykypäivän arkielämässä kuin opetussuunnitelmassakin yhä enemmän korostuvia ... -
Sähköinen oppimisympäristö ja e-oppikirja opetuksessa : kokemuksia ja mahdollisuuksia
Dufva, Marika (2014)Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten sähköistä oppimisympäristöä ja oppimateriaalia (erityisesti Peda.net:in oppimisympäristöä ja e-Opin oppikirjoja) käytetään opetuksessa, hyödynnetäänkö näiden tarjoamia uusia ... -
Learning Grammar for Social Action : Implications for Research and Language Teaching
Piirainen-Marsh, Arja; Lilja, Niina (Wiley, 2022) -
Grammar instruction in Finnish upper secondary school EFL textbooks
Vornanen, Riina (2016)Kieliopin opettaminen on aina ollut iso osa kielten opetusta ja nykyäänkin kielioppi nähdään osana laajempaa kommunikatiivista kompetenssia. Näkemyksiä siitä, kuinka kielioppia tulisi opettaa on runsaasti, mutta nykyään ...