Innostava, pelottava uusi kielenopetus?
Kangasvieri, T. & Pöyhönen, S. (2011, 4.10.2011). Innostava, pelottava uusi kielenopetus?. Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-lokakuu-2011/
Päivämäärä
2011Tekijänoikeudet
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Julkaisija
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-0181Asiasanat
Alkuperäislähde
http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-lokakuu-2011/Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Interpretationen und Erfahrungen der Deutschlehrer/innen mit dem handlungsorientierten Unterricht
Lahtinen, Sarita (2022)Nykyaikainen oppimiskäsitys korostaa oppijoiden aktiivista toimijuutta. Viime vuosikymmeninä pinnalla on ollut konstruktivistinen oppimiskäsitys ja kielten opetuksessa erityisesti kommunikatiivinen kielenoppiminen. Näiden ... -
Kieltenopetus Suomessa : Näkemyksiä ja kehittämistoimia
Rainio, Maarit (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2023)Kieltenopetus on olennainen osa Suomen koulujärjestelmää, joka tarjoaa oppilaille arvokkaan mahdollisuuden oppia ja kehittää kielitaitoaan. Kuitenkin kieltenopetuksen järjestämisessä ja toteuttamisessa kohtaamme haasteita, ... -
Nuorena vitsa väännettävä
Mård-Miettinen, Karita (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2012) -
Pelottava Narnia vai yhteistä arkea? : kehittämishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia
Manninen, Milja (2017)Kehittämishankkeet ovat julkisella sektorilla muotoutuneet keskeisiksi ohjauksen välineiksi valtion ja Euroopan unionin taholta. Kehittämishankkeet haastavat niitä toteuttavia organisaatioita, sillä oppiminen niistä ei ole ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.