Show simple item record

dc.contributor.authorGranbom-Herranen, Liisa
dc.date.accessioned2011-04-12T06:27:25Z
dc.date.available2011-04-12T06:27:25Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationGranbom-Herranen, L. (2010). Menetelmät monitieteellisen tutkimuksen haasteena. <i>Elore</i>, <i>17</i>(2). <a href="https://doi.org/10.30666/elore.78876" target="_blank">https://doi.org/10.30666/elore.78876</a>
dc.identifier.otherCONVID_20018489
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26768
dc.description.abstractPääsääntöisesti jokaisella tieteenalalla on omat kiinnostuksen kohteensa, tutkimusmenetelmänsä sekä terminologiansa. Tutkimuksen sijoittuessa aihepiiriltään useamman tieteenalan puitteisiin, on luontevaa lähestyä ongelmaa hyödyntäen näitä tutkimustraditioita. Käytän tässä esimerkkinä kasvatustieteen väitöskirjaani ”Sananlaskut kasvatuspuheessa – perinnettä, kasvatusta, indoktrinaatiota?” vuodelta 2008. Sananlaskututkimus on siinä sekä teoreettisesti että menetelmällisesti varsin keskeisessä asemassa.
dc.language.isofin
dc.publisherSuomen Kansantietouden Tutkijain Seura ry
dc.relation.ispartofseriesElore
dc.rightsCC BY 4.0
dc.subject.otherresearch methods, content analysis
dc.subject.othertutkimusmenetelmät
dc.subject.othersisällönanalyysi
dc.subject.othercontent analysis
dc.titleMenetelmät monitieteellisen tutkimuksen haasteena
dc.typereview article
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201142810691
dc.contributor.laitosKasvatustieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosFaculty of Educationen
dc.contributor.oppiaineKasvatustiedefi
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.date.updated2011-04-11T21:30:07Z
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_dcae04bc
dc.relation.issn1456-3010
dc.relation.numberinseries2
dc.relation.volume17
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Suomen Kansantietouden Tutkijain Seura ry.
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationarticle
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.relation.doi10.30666/elore.78876
dc.type.okmA2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC BY 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC BY 4.0