Kansainvälistyminen osana suomalaisen kaupallisen musiikin tuottajuutta
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Sport as an industry in Finland : exploring the economic significance, contributions, and development of the sport sector as an industry
Gholamzadeh Fasandoz, Hamid (University of Jyväskylä, 2016) -
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
Ropponen, Sirja (2023)Englanti koetaan monesti niin sanottuna pääkielenä, minkä vuoksi muunkielistä musiikkia voi lähtö-kohtaisesti olla haastavampaa markkinoida, etenkin kansainvälisesti. Kuitenkin suhteessa marginaalinen kieli voi menestyä ... -
Aidon kosketus : äänitteen diskurssit suomalaisissa musiikin aikakauslehdissä
Ruuska, Juha (2006) -
Pienen toimijan liiketoimintamahdollisuudet musiikin alalla
Jäntti, Jussi (2010)Musiikki on maailmanlaajuisesti kymmenien miljardien arvoista liiketoimintaa. Viimeisen vuosikymmenen ajan musiikin ala on kohdannut uusia haasteita johtuen korvaavista tuotteista sekä teknologisesta kehityksestä. Teknologinen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.