Music Export Finland ry suomalaisen musiikin kansainvälisenä viejänä : stakeholderit vientiprojekteissa 2003-2006
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kansainvälistyminen osana suomalaisen kaupallisen musiikin tuottajuutta
Kuisma, Joonatan (2007) -
Musiikin rooli Suomen ja Neuvostoliiton välisissä sotienjälkeisissä suhteissa
Elonen, Onni (2020)Tässä tutkielmassa käsitellään kulttuuri- ja musiikinhistoriallisen linssin läpi vuodesta 1944 eteenpäin Suomen ja Neuvostoliiton välillä vallinnutta poliittista tilannetta ja siihen vaikuttaneita toimijoita. Talvi- ja ... -
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
Ropponen, Sirja (2023)Englanti koetaan monesti niin sanottuna pääkielenä, minkä vuoksi muunkielistä musiikkia voi lähtö-kohtaisesti olla haastavampaa markkinoida, etenkin kansainvälisesti. Kuitenkin suhteessa marginaalinen kieli voi menestyä ... -
"Sä luulet, että sulla on diili" : kulttuurienvälinen viestintä Suomen Japanin-musiikkiviennissä ja markkinoiden erityispiirteet
Kohonen, Jani (2021)Vaikka Japani on maailman toiseksi suurin musiikkimarkkina-alue, ei Japanin-musiikkivientiä ole juurikaan tutkittu, etenkään viestinnän näkökulmasta. Työssä tutkittiin kulttuurierojen vaikutusta Suomen Japanin-musiikkiviennin ... -
Multidimensional financial development, exporter behavior and export diversification
Nieminen, Mika (Elsevier, 2020)Financial development shapes export sector performance because exporters need external finance and face credit constraints. Previous empirical research has relied largely on single-country studies. The Exporter Dynamics ...